خروج 10 درصد از مددجویان کمیته امداد تهران از چرخه حمایتی تا پایان سال

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

خروج ۱۰ درصد از مددجویان کمیته امداد تهران از چرخه حمایتی تا پایان سال

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توانمدسازی ۱۰ درصد از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: به ازای این تعداد، نیازمندان جدید وارد چرخه حمایتی می‌شوند.

خروج 10 درصد از مددجویان کمیته امداد تهران از چرخه حمایتی تا پایان سال – اخبار اجتماعی –

ابوالفضل پرپنچی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت فرصت‌های شغلی ایجاد شده از سوی کمیته امداد استان تهران در سال جاری اظهار کرد: بر اساس بخشنامه‌ای ابلاغ شده از سوی کمیته امداد مرکز، امداد استان تهران مکلف شد که 10 هزار فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان ایجاد کند که بر همین اساس برنامه ریزی لازم در ابتدای سال جاری صورت گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به آخرین آمار اخذ شده در 9 ماه سال جاری، بالغ بر 8 هزار فرصت شغلی فراهم شده است که تا پایان سال این رقم به 10 هزار فرصت شغلی خواهد رسید.

پرپنچی در خصوص فرایند پرداخت وام اشتغال به مددجویان و نیازمندان معرفی شده توسط بانک‌های عامل گفت: در این زمینه اکثر پرونده‌های تشکیل شده در بانک‌ها منجر به دریافت وام شده‌اند که البته تعدادی از پرونده‌های مددجویان و نیازمندان در غرب استان تهران به دلیل تخریب بانک‌ها در حوادث آبان ماه از بین رفته بودند که تلاش می‌شود این پرونده‌ها مجدداً تشکیل و به بانک‌ها ارسال شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر حدود 74 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند گفت: بر همین اساس طی یک سال گذشته 18 هزار خانوار در قالب تبصره 14 و با توجه به شرایط اقتصادی کشور تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته اند. این افراد نیز همانند سایر مددجویان کمیته امداد از خدماتی از جمله مستمری، خدمات درمانی، معیشتی و … بهره مند خواهند بود.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 10 درصد از مددجویان کمیته امداد استان تهران توانمند و از چرخه حمایتی خارج خواهند شد و به همین میزان افراد جدید به چرخه حمایتی اضافه خواهند شد.

پرپنچی همچنین در خصوص رقم وام‌های اشتغال به مددجویان نیز گفت: رقم پرداختی 50 میلیون تومان است که بر اساس قوانین و مقررات به مددجویان پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد: خون پاک سردار سلیمانی ریشه‌های درخت مقاومت را تقویت می‌کند

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران