اعتراضات در شیکاگو؛ ۱۰۰ معترض بازداشت شدند

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

اعتراضات در شیکاگو؛ ۱۰۰ معترض بازداشت شدند

اعتراضات در شیکاگو؛ ۱۰۰ معترض بازداشت شدند

متعاقب اعتراضات در شیکاگو آمریکا، بیش از ۱۰۰ معترض بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «دیوید براون» سرپرست اداره پلیس شیکاگو با اعلام بازداشت ۱۰۰ نفر در اعتراضات شب گذشته در شیکاگو، اعلام کرد که این حرکت اعتراضی که از بامداد روز دوشنبه آغاز شد، برنامه‌ریزی شده نبود.

وی افزود: این موضوع، واکنشی به شلیک روز یکشنبه یک نیروی پلیس به شهروند غیرنظامی بوده است.

سرپرست اداره پلیس شیکاگو خاطرنشان کرد که با هدف برقراری دوباره امنیت در این شهر حضور گسترده نیروهای پلیس در شهر تا اطلاع‌ثانوی ادامه خواهد داشت.

این وضعیت در حالی رخ داده که اعتراضات ضد نژاد پرستی در آمریکا که از خردادماه در واکنش به قتل جورج فلوید آغاز شده همچنان ادامه دارد و در پورتلند نیز وضعیت شورش اعلام شده است.

به گزارش مهر «دِرِک شواین» افسر پلیس مینیاپولیس، روز ۲۵ ماه مه، حین بازداشت جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست، زانوی خود را دقایقی بر گردن او فشرد و این کار سبب جان باختن وی شد. انتشار ویدئوی این واقعه خشم و واکنش‌های بسیاری را در آمریکا و جهان برانگیخت و به اعتراض‌های خیابانی ماه ژوئن و افزایش حساسیت‌های عمومی نسبت به برخوردهای نیروهای پلیس دامن زد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران