بایدن درباره یار انتخاباتی خود به جمع‌بندی رسید

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

بایدن درباره یار انتخاباتی خود به جمع‌بندی رسید

بایدن درباره یار انتخاباتی خود به جمع‌بندی رسید

نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قرار است ظرف یکی دو روز آینده، نام فردی که در ادامه کارزار انتخاباتی، وی را همراهی خواهد کرد؛ علنی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع آگاه به رویترز گفته است که «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، تصمیم نهایی خود مبنی بر اینکه چه کسی را به عنوان یار انتخاباتی و معاونش در دوره احتمالی ریاست جمهوری معرفی کند؛ اتخاذ کرده است.

به گفته این منبع آگاه، نام فردی که در ادامه کارزار ۲۰۲۰، بایدن را همراهی خواهد کرد، این هفته رسانه‌ای می‌شود.

پیشتر، نیویورک تایمز هم گفته بود که سه‌شنبه و به احتمال بیشتر چهارشنبه، از تصمیم نهایی بایدن مطلع خواهیم شد.

به گزارش مهر، نامزد دموکرات قبلاً گفته بود که یک زن را به عنوان یار انتخاباتی خود معرفی خواهد کرد- رویکردی که در راستای جلب آراء جمعیت مؤنث و با شعار برابری جنسیتی اتخاذ شده حال آنکه اگر فرد مورد نظر علاوه بر مؤنث بودن، رنگین پوست هم باشد، بایدن عملاً با یک تیر دو نشان زده به ویژه اکنون که جامعه آمریکایی از بابت نژادپرستی سازمان‌یافته در بطن نظام سرمایه‌داری به تنگ آمده است.

در این بین، از «کاملا هریس» سناتور ایالت کالیفرنیا، «الیزابت وار» سناتور ایالت ماساچوست، «تمی داکورت» سناتور ایالت ایلینوی، «ول دمینگز» و «کارن بس» دو عضو مجلس نمایندگان، «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، «کیشا لنس باتمز» شهردار آتلانتا و «میشل لوین گریشام» فرماندار ایالت نیومکزیکو و «گرچن ویتمر» فرماندار ایالت میشیگان، به عنوان گزینه‌های احتمالی معاونت جو بایدن نام برده می‌شود.

کنوانسیون حزبی دموکرات‌ها برای اعلام رسمی نامزدی بایدن قرار است ۱۷ تا ۲۰ آگوست (۲۷ تا ۳۰ مرداد) برگزار شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران