اعضای شورای اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی منصوب شدند

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

اعضای شورای اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی منصوب شدند

اعضای شورای اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی منصوب شدند

در احکام جداگانه ای از سوی عادل دهدشتی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، اعضای شورای اقامه نماز این سازمان منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس احکام صادر شده، هادی زیده شیرکوهی معاون اداری و مالی، سید مجتبی موسوی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان و کارکنان، حسین صیاد مدیر کل حراست، محمدرضا قرائی مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی، عبدالخالق حبیبی فرمانده پایگاه بسیج شهدای سازمان و هادی صفری سرپرست روابط عمومی به عنوان اعضای شورای اقامه نماز سازمان تأمین اجتماعی منصوب شدند.

در احکام صادره از سوی عادل دهدشتی، معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس شورای اقامه نماز سازمان تأمین اجتماعی آمده است:

«احتراماً؛ به استناد تبصره ۲ ماده ۲ آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز (مصوب هیئت محترم وزیران) و شیوه‌نامه تشکیل شورای اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی، با توجه به تجارب گرانبهای جنابعالی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، به موجب این‌حکم به عنوان عضو شورای اقامه نماز سازمان تأمین اجتماعی‌منصوب می‌شوید تا با رعایت قوانین و موازین شرعی، نسبت به تبیین و پیاده سازی برنامه‌های مختلف مرتبط با نماز و گسترش و تعمیق هر چه بیشتر این فریضه واجب الهی در بین کارکنان محترم اقدام فرمائید.

امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)، با تلاش و کوشش وافر در احیای این فریضه الهی موفق و مؤید باشید و با همکاری و حضور مستمر و مؤثر در جلسات و فعالیت‌های اجرایی شورا گام‌های ارزنده ای برداشته شود.»

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران