اغلب آمریکایی‌ها با اقدام ترامپ در شهادت سردار سلیمانی مخالفند

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

اغلب آمریکایی‌ها با اقدام ترامپ در شهادت سردار سلیمانی مخالفند

اغلب آمریکایی‌ها با اقدام ترامپ در شهادت سردار سلیمانی مخالفند

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد بیش از ۵۰ درصد از آمریکایی‌ها بر این باورند که ترامپ با اقدام نسنجیده خود مبنی بر به شهادت رساندن سردار سلیمانی، امنیت‌شان را به مخاطره انداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نظرسنجی انجام شده از سوی مرکز سنجش افکار عمومی «ایپسوس» و «ای‌بی‌سی نیوز» حاکی از آن است که اغلب آمریکایی‌ها با تصمیم خودسرانه دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این کشور مبنی بر شهادت سردار قاسم سلیمانی مخالف هستند و می‌گویند این اقدام امنیت ایالات متحده را به مخاطره انداخته است.

طبق این نظرسنجی، ۵۶ درصد از آمریکایی‌ها مخالف اقدام ترامپ هستند و ۲۵ درصد نیز می‌گویند شهادت سردار سلیمانی، آمریکا را ناامن‌تر کرده است.

همزمان، ۳۲ درصد از آمریکایی‌ها از احتمال درگیری با ایران ابراز نگرانی شدید کردند حال آنکه شدت نگرانی در ۴۲ درصد دیگر، کمتر بود.

گفتنی است ارتش تروریستی آمریکا در نخستین ساعات بامداد جمعه ۱۳ دی ماه، خودرو حامل سردار سلیمانی را حین خروج از فرودگاه بغداد هدف حمله موشکی قرارداد که در نتیجه این اقدام خصمانه، وی و همراهانش به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران