رژیم اسرائیل|ادامه پس‌لرزه‌های ناکامی یگان سری«متکال»/ مخالفت ژنرال گانتس با اعطای مصونیت به نتانیاهو

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

رژیم اسرائیل|ادامه پس‌لرزه‌های ناکامی یگان سری«متکال»/ مخالفت ژنرال گانتس با اعطای مصونیت به نتانیاهو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مخالفت حزب کاحول لاوان(آبی سفید) به ریاست ژنرال بنی گانتس به عنوان مهمترین رقیب بنیامین نتانیاهو با اعطای مصونیت پارلمانی به وی خبر دادند، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق هم با اعطای مصونیت به نتانیاهو مخالفت کرده است.

رژیم اسرائیل|ادامه پس‌لرزه‌های ناکامی یگان سری«متکال»/ مخالفت ژنرال گانتس با اعطای مصونیت به نتانیاهو – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، درخواست رسمی بنیامین نتانیاهو از رئیس کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی برای به دست آوردن مصونیت پارلمانی و تضمین عدم محاکمه وی به خاطر پرونده‌های فساد در صدر عناوین اصلی سایت‌ها و روزنامه‌های رژیم صهیونیستی قرار داشته است.

کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی از مخالفت حزب کاحول لاوان(آبی سفید) به ریاست بنی گانتس(رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی) و حزب اسرائیل خانه ما به ریاست آویگدور لیبرمن با اعطای مصونیت پارلمانی به نتانیاهو خبر داده است.

سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی نتانیاهو نخست وزیر رسما درخواست مصونیت پارلمانی را تقدیم یولی ادلشتاین رئیس کنست کرد. دو حزب کاحول لاوان(آبی سفید) و یسرائیل بیتنا(اسرائیل خانه ما) به شکل رسمی مخالفت خود را با رای‌گیری برای دادن مصونیت به نتانیاهو در کنست اعلام کردند.

رژیم اسرائیل|جزئیات درگیری میان طرفداران نتانیاهو و رقیب وی در مراسم حزب لیکود

کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی

– نتانیاهو تصمیم گرفت خواستار مصونیت از کنست شود، کمیته‌ای که قرار است به درخواست مصونیت وی رسیدگی کند، هنوز تشکیل نشده است.

– منابعی در حزب لیکود : یولی ادلشتاین رئیس کنست از اختیارات خود برای جلوگیری از دستیابی نتانیاهو به مصونیت استفاده خواهد کرد.

کانال یازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی

-نخست وزیر شامگاه چهارشنبه با مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره پرونده ایران در منطقه گفت‌وگوی تلفنی انجام داد.

-نفتالی بنت وزیر ارتش اسرائیل، بلوله کردن اموال 32 خانواده اسیر فلسطینی از فلسطینیان داخل(مناطق اشغالی 1948) را امضا کرد

کانال هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی

-اداره مهاجرت و اسکان اسرائیل از بازداشت 33 مقیم غیرقانونی خبر داد که اکثر آنها از اوکراین و روسیا هستند.

– یک جوان مذهبی یهودی شبانگاه مورد ضرب و شتم شهروندان آمریکایی در نیویورک قرار گرفت.

هاآرتص

-تحلیلگر اسرائیلی : نتانیاهو نخست وزیر همانند یک جنایتکار حرفه‌ای رفتار می‌کند، وی هیچ مشکلی برای رفتن به سمت برگزاری انتخابات چهارم(کنست) هم ندارد.

-نتانیاهو نخست وزیر امروز به قبرس سفر می‌کند تا توافق احداث خط لوله انتقال گاز طبیعی از اسرائیل(مناطق اشغالی) به اروپا را امضا کند.

یدیعوت آحرونوت :

-حزب کاحول لاوان(آبی سفید) برای تشکیل کمیته‌ای تلاش می‌کند تا مانع دستیابی نتانیاهو به مصونیت قضایی از کنست شود.

-کابینه امنیتی نشست جدیدی را هفته آینده برای ادامه بررسی توافق آتش بس با جنبش حماس در نوار غزه برگزار خواهد کرد.

معاریو

-نتانیاهو به دولت اعلام کرد که از مناصب خود به عنوان وزیر شامل وزارت بهداشت،‌کشاورزی و رفاه در دولت استعفا خواهد کرد.

-نیروهای پلیس اسرائیل یک جوان فلسطینی را در نابلس برای اینکه قصد حمله به یک شهرک نشین اسرائیلی در قدس را داشت،‌بازداشت کردند.

سایت والا

– اسرائیل ملزم به جنگ با ایران است، نتانیاهو با وزیر خارجه آمریکا تلفنی گفت‌وگو کرد و حمله به سفارت آمریکا در بغداد را محکوم کرد. سخنگوی جنبش حماس : تصمیم بنت(وزیر جنگ رژیم صهیونیستی) برای بلوکه کردن اموال اسیران

– یک جنایت است و جنگ اسرائیل علیه اسیران در زندان‌ها ادامه دارد.

تشکیل یگان جدید در ارتش رژیم صهیونیستی پس از شکست یگان ویژه سیرت متکال

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تشکیل یگان کماندویی جدید با ماموریت‌های چند منظوره در ارتش رژیم در پی شکست عملیات امنیتی سری یگان ویژه موسوم به متکال در نوار غزه در سال گذشته خبر دادند.

تلویزیون کان رژیم صهیونیستی گزارش داد یگان کماندویی جدید، ماموریت‌های نظامی را در پشت خطوط دشمن(مقاومت) و هدف قرار دادن مواضع و تاسیسات استراتژیک آن را برعهده خواهد گرفت.

این رسانه افزود ارتش اسرائیل سربازگیری برای یگان کماندویی جدید با ماموریت‌های چند منظوره را آغاز کرده است که شامل یگان‌های پیاده، اطلاعات، مهندسی و تیم‌های هوایی نظامی است.

این شبکه رژیم صهیونیستی گزارش داد یگان کماندویی جدید از ویژگی‌های توانمندی متنوع و ابزارهای جنگی پیشرفته که به آن مجهز خواهد شد، برخوردار است.

کماندوهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی 11 نوامبر سال2018 مخفیانه وارد شرق خان یونس در جنوب نوار غزه شده و قصد انجام عملیاتی سری را داشتند که با هوشیاری مبارزان گردان‌های قسام این عملیات که به عملیات "لبه شمشیر" معروف شد، شکست خورد و فرمانده گروه صهیونیستی هم به هلاکت رسید. در این عملیات 7 مبارز قسام هم شهید شدند.

این شکست و حوادث پس از آن ضربه بسیار سختی به سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی وارد کرد. قسام با افشای اسامی نیروهای این یگان سری ارتش صهیونیستی و عملیات های آن و انتشار تصاویر آنان ضربه بزرگی به دشمن زد و آن ها هرگز فکرش را هم نمی‌کردند که چنین شکست بزرگی را متحمل شوند.

شکست عملیات نیروهای کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس در نوامبر سال 2018 ضربه سنگینی به این رژیم وارد کرد و در پی این شکست که طی آن فرمانده عملیات نیز کشته شد، شماری از مقامات ارتش از جمله آویگدور لیبرمن وزیر جنگ و فرمانده بخش عملیات ویژه شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده سابق یگان "سیرت متکال" مجبور به استعفا شدند.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران