اقدام مقتدرانه سپاه ابهت آمریکایی‌ها در منطقه را شکست

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

امام جمعه موقت پارس آباد:

اقدام مقتدرانه سپاه ابهت آمریکایی‌ها در منطقه را شکست

اقدام مقتدرانه سپاه ابهت آمریکایی‌ها در منطقه را شکست

پارس آباد – امام جمعه موقت پارس آباد گفت: اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران در حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق باعث شد ابهت آمریکا و متحدانش در منطقه و چشم جهانیان شکسته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد عنوان کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های نظامی آمریکا و اقدام مقتدرانه انجام یافته، ابهت استکبار را در منطقه و چشم جهانیان شکست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن ذاتی و همیشگی ملت ایران است، افزود: آحاد مردم در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی، زنده بودن انقلاب، عزت، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

امام جمعه موقت پارس آباد با اشاره به اینکه خواسته اصلی روح شهید حاج قاسم سلیمانی، پشتیبانی از ولایت فقیه است، ادامه داد: به برکت خون پاک شهدا و پشتیبانی از ولایت فقیه و با تکیه بر اتحاد و انسجام امت اسلامی مقابل استکبار جهانی ایستاده‌ایم و به حول و قوه الهی، آنها را به زانو در خواهیم آورد.

وی اضافه کرد: اگر مسئولی حرف از مذاکره با آمریکا بزند خائن به مملکت است و ملت ایران او را کنار خواهد زد.

احمدی در ادامه تصریح کرد: اگر به اهل بیت (ع) چنگ بزنیم دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی با بیان اینکه تمام گرفتاری‌های بشر در این دنیا به دلیل فراموشی روز قیامت است، افزود: طوری در دنیا باید عمل نمائیم که در قیامت حسرت از دست دادن فرصت‌ها را نخوریم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران