امر به معروف فراموش شود اشرار و یقه سفیدها حاکم می‌شوند

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

توکلی:

امر به معروف فراموش شود اشرار و یقه سفیدها حاکم می‌شوند

امر به معروف فراموش شود اشرار و یقه سفیدها حاکم می‌شوند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر امر به معروف فراموش شود اشرار، یعنی یقه سفیدها در مسند کار قرار می گیرند و حاکم می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت صبح امروز (شنبه) در مراسم پنجمین دوره جشنواره ابوذر اظهار داشت: من در هنگام معرفی خودم، همیشه گفته ام که رسانه‌ای هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: رسانه‌ها همیشه تلاش کرده اند تا به مردم راست بگویند و اگر این اتفاق بیفتد، مردم درست تصمیم می‌گیرند. اگر رسانه‌ها درست عمل کنند، امر به معروف و نهی از منکر سهل می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضرت امیرالمومنین می‌فرمایند که اگر امر به معروف فراموش شود، اشرار حاکم می‌شوند. اشرار به معنی یقه سفیدهایی هست که در مسند کار هستند.

توکلی افزود: اگر رسانه درست عمل کند، جمهوری اسلامی از شر یقه سفید ها خلاص می‌شود و مردم نیز از شر این افراد آزاد می‌شوند.

ادامه دارد…

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران