پیام تسلیت فرمانده قرارگاه خاتم در پی شهادت مسافران بویینگ ۷۳۷

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

پیام تسلیت فرمانده قرارگاه خاتم در پی شهادت مسافران بویینگ ۷۳۷

پیام تسلیت فرمانده قرارگاه خاتم در پی شهادت مسافران بویینگ ۷۳۷

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان و فرهیختگان کشور را در سانحه هواپیمای اوکراینی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، در پی شهادت تعدادی از هموطنانمان در سانحه هواپیمای خطوط هوایی اوکراین، سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا للّه و انا الیه راجعون»؛ وقوع حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی کشور اوکراین که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد، همه کشور را اندوهگین ساخت و جامعه را در غمی سنگین فرو برد.

این حادثه که به سبب ایجاد فضای تهدید و ارعاب رژیم تروریستی آمریکا رقم خورد، بار دیگر خباثت و دَدمنشی این رژیم جنایتکار را که هر روز به نوعی، ظهور و بروز می‌یابد به تصویر کشید.

اینجانب این ضایعه اسفناک را به ملت بزرگ ایران و خصوصاً به خانواده بزرگوار این عزیزان تسلیت عرض می‌نمایم و از خدواند قادر متعال برای درگذشتگان، رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده ایشان صبر جمیل مسألت دارم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران