انتشار کتابی برای آشنایی دانشجویان الهیات با اصول تحقیقات علمی

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

در آلمان صورت گرفت

انتشار کتابی برای آشنایی دانشجویان الهیات با اصول تحقیقات علمی

انتشار کتابی برای آشنایی دانشجویان الهیات با اصول تحقیقات علمی

کتاب «مقدمه‌ای بر کار علمی» با هدف آشنا کردن دانشجویان رشته‌های الهیات اسلامی و معارف دینی با اصول کلی تحقیقات علمی در آلمان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «مقدمه‌ای بر کار علمی» نوشته Dina El Omari , Daniel Roters در ۱۳۰ صفحه توسط انتشارات کلام در آلمان منتشر شد. نویسندگان در این کتاب به دانشجویان رشته‌های الهیات اسلامی، معارف دینی و همچنین مخاطبان علاقه‌مند در آلمان آموزش می‌دهند تا با اصول کلی تحقیقات علمی آشنا شوند. در این کتاب، همچنین درباره ابزارهای خاص پژوهش در حوزه الهیات اسلامی و استفاده از کتب مرجع نیز توضیح داده شده است.

دینا العمری و دانیال روترز، نویسندگان این کتاب از محققان مرکز الهیات اسلامی دانشگاه مونتسر هستند. با توجه به تجربه تدریس و پژوهش آنها در مرکز الهیات اسلامی دانشگاه مونستر کتاب «مقدمه‌ای بر کار علمی» تالیف شده است. نویسندگان تلاش کردند تا روش پژوهش علمی در رشته‌های اسلامی را برای مخاطبان توضیح دهند. این خبر را رایزنی فرهنگی ایران در آلمان برای مهر ارسال کرده است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران