برپایی نشستی برای نقد کتاب «فساد دانشگاهی»

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

برپایی نشستی برای نقد کتاب «فساد دانشگاهی»

برپایی نشستی برای نقد کتاب «فساد دانشگاهی»

نشست نقد و بررسی کتاب «فساد دانشگاهی» در پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «فساد دانشگاهی» نوشته داوود حسینی هاشم‌زاده، چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نقد و بررسی می‌شود.

در این نشست، دکتر حسن محدثی (عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی) و دکتر محمدرضا محمدی (پژوهشگر مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران؛ منتقد و دبیر نشست) به همراه نویسنده کتاب سخنرانی خواهند کرد.

این برنامه با همکاری مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

کتاب فساد دانشگاهی با عنوان فرعی «گونه‌شناسی، روشِ سنجش، علل، پی‌آمدها و راهبردهای مبارزه با آن» که حاصل ۴ سال مطالعه و بررسی نویسنده در زمینه فساد آکادمیک است، اولین کتاب در زمینه بررسی مسئله فساد آکادمیک در ایران است. در این کتاب همچنین برای اولین‌بار یافته‌های چند پیمایش در زمینه فساد و نیز یافته‌های پیمایش فساد دانشگاهی ارائه شده است.

نویسنده کتاب بر آن است تا تلفیقی از ۲۸ سال تجربه زیسته در مهمترین مراکز دانشگاهی ایران را با دانش نظری‌اش در حوزه مطالعات فساد تقدیم کسانی کند که دغدغه سلامت نظام آکادمیک را دارند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران