انتقام از عاملان شهادت سردار سلیمانی قطعی است

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سردار مؤمنی:

انتقام از عاملان شهادت سردار سلیمانی قطعی است

انتقام از عاملان شهادت سردار سلیمانی قطعی است

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: عاملان شهادت سردار سلیمانی بدانند که بدون‌تردید پاسخ این کار خود را دریافت خواهند کرد و انتقام از آنان قطعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: بدون‌تردید خواسته همه مردم، انتقام از عاملان شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: دشمن ستمکار، آمریکای تروریست و جنایتکار فکر می‌کند که یک کار نظامی بزرگی را انجام داده است درحالی‌که شهید سلیمانی به دعوت دولت عراق وارد فرودگاه این کشور شد و دشمن زبونانه‌ترین کاری را که می‌توانست انجام دهد، انجام داد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تأکید بر اینکه بدون تردید دشمنان پاسخ این اقدام خود را دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات، ضربات سختی به دشمنان زد، آنان را در رسیدن به نقشه‌های منطقه‌ای‌شان ناکام گذاشت، قطعاً شهادت وی هم ضربات سخت‌تری را به آنان وارد خواهد کرد و انتقام از آنان قطعی خواهد بود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران