تلاش آمریکا برای حذف اندیشه مقاومت/راه سردار «سلیمانی» ادامه دارد

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

در گفتگو با مهر عنوان شد

تلاش آمریکا برای حذف اندیشه مقاومت/راه سردار «سلیمانی» ادامه دارد

تلاش آمریکا برای حذف اندیشه مقاومت/راه سردار «سلیمانی» ادامه دارد

بیله سوار -مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج بیله سوار گفت: آمریکا و هم پیمانانش با شهادت «سردار سلیمانی» به دنبال حذف اندیشه مقاومت هستند.

حجت الاسلام محمود فاضلی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» نه تنها ایران بلکه سایر بلاد اسلامی و مدافع امنیت و صلح را محزون نمود و بی شک این ملت‌ها اجازه نخواهند داد تا خون این فدایی ولایت بی ثمر بماند و مطمئناً راه و روش و گفتمان سردار سلیمانی ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم نشان دادند که شهادت همان بیعت با سیدالشهدا است، افزود: شهادت یعنی فدایی ولایت بودن، چرا که با ولایت شهید عظمت و اعتبار پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار یادآور شد: علاوه بر دفاع از نظام و کیان اسلام، امنیت خاورمیانه مدیون رشادت‌های بی بدیل سردار سلیمانی بود. ایشان فدایی اسلام بود و با دقت در زندگی پرافتخار وی بدین نتیجه می‌رسیم که مکتب امامین انقلاب سردارانی چون سلیمانی می‌آفریند که تمام وجودشان را فدای اسلام کردند.

به گفته وی آمریکا و در رأس آن ترامپ از دشمنان به جد کشور ما و اسلام بوده و به گفته رهبر کبیر انقلاب آمریکا شیطان بزرگ است.

فاضلی نیا تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش به دنبال حذف اندیشه مقاومت اسلامی هستند ولی این دشمنان خبیث و جاهل نمی‌دانند که جبهه مقاومت یک گفتمان و یک مکتب عاشورایی است که تنها یک نمونه آن سردار سلیمانی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار ادامه داد: شهادت مظلومانه سردار شهید اسلام به دست شقی‌ترین فرد تاریخ و بازتاب جهانی و بین المللی آن سبب شد تا مکتب سلیمانی‌ها احیا شده و جبهه مقاومت رنگ و بوی جدید پیدا کند تا با عزمی راسخ و قدرتی دو صد چندان مقابل دشمنان ایستادگی شود.

فاضلی نیا یادآور شد: مطمئناً اگر هدف و تفکر سردار سلیمانی به آیندگان روشنگری شود فاتح میدان جنگ نابرابر مقابل دشمنان قسم خورده خواهیم بود.

وی تأکید کرد: چنانچه ولایت مدار بوده و الگوی خود را سرداران سرافرازی همچون «قاسم سلیمانی» قرار دهیم راه نفوذ آمریکا و ایادی آن‌ها را همچنان با قدرت خواهیم بست.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران