انجام پژوهش‌های کاربردی،اولویت اول موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

انجام پژوهش‌های کاربردی،اولویت اول موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی

انجام پژوهش‌های کاربردی،اولویت اول موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی

معاون توسعه و برنامه‌ریزی موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی گفت: انجام پژوهش‌های کاربردی اولویت اول موسسه عالی پژوهش سازمان تأمین اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نعمت علیپور در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان واحدهای مختلف معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی و روسای گروه‌های پژوهشی موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: در موسسه عالی پژوهش تصمیم گرفتیم که در جلسات جداگانه با واحدهای تخصصی سازمان تأمین اجتماعی به بحث و تبادل نظر بپردازیم و با همفکری کارشناسان واحدها اولویت‌های پژوهشی هر حوزه را تعریف کنیم.

وی ادامه داد: پژوهش امری زمان‌بر است و این موضوع مورد توجه سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد و پروژه‌های پژوهشی با نگاه بلندمدت طراحی و اجرا می‌شود.

کیوان مرتضوی، رئیس گروه اقتصاد بیمه و برنامه‌ریزی معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: اینکه اولویت‌های پژوهشی موسسه عالی پژوهش با همفکری واحدهای تخصصی سازمان تعیین شود، ایده بسیار خوبی است.

وی افزود: در گذشته چند عنوان پژوهشی را به موسسه عالی پژوهش ارائه کرده‌ایم و امیدواریم با همفکری و تبادل نظر بتوانیم متناسب با امکانات و ظرفیت‌های موسسه عالی پژوهش و نیازها و اولویت‌های سازمان بهترین و موثرترین عناوین پژوهشی را برای اجرا انتخاب کنیم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران