انقلابی‌گری خط قرمز شهید سردار سلیمانی بود

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

رهبر انقلاب در جمع مردم قم:

انقلابی‌گری خط قرمز شهید سردار سلیمانی بود

انقلابی‌گری خط قرمز شهید سردار سلیمانی بود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: ما امروز دستمان پر است و ملت ایران در مقابل زورگویان عالم مجهز هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سخنرانی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (چهارشنبه) به مناسبت سالروز قیام مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ در جمع هزاران نفر از مردم این شهر اظهار کردند: این مراسم چهل است که هر سال با عظمت برگزار می‌شود و مردم سراسر کشور در روز ۱۹ دی چشم شان به مردم قم است.

ایشان تاکید کردند: روز ۱۹ دی خاطراتش زنده است و باید از آن درس بگیریم و گذشته باید همواره چراغ راه آینده باشد. بخاطر دفاع از مرجعیت و رهبر بزرگ انقلاب که در آن زمان ایران نبودند، مردم قم برای دفاع از ایشان در مقابل نیروهای مسلح و بی‌رحم رژیم طاغوت سینه سپر کردند. ایمان و غیرت دینی آنها را به میدان کشاند.

آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: قیام کنندگان قمی هرگز فکر نمی‌کردند که حرکتشان منشاء تحول عظیمی نه در کشور بلکه در دنیا بشود. همین حرکتی که در آن روز فقط به خاطر ایمان و غیرت دینی از سوی مردم انجام گرفت، خدا به این حرکت برکت داد، ادامه پیدا کرد و پشت سر هم اربعین‌ها مردم را به وسط میدان کشاند و امام هم مساله را رهبری کردند و منتهی شد به ماه بهمن سال بعد یعنی سال ۵۷.

رهبر انقلاب فرمودند: سرآغاز حرکت انقلابی، یک اقدام مردمی از روی ایمان و غیرت دینی بود و این باید همیشه یادمان باشد. ما باید به برکت ایمان و غیرت دینی کارهای بزرگی انجام دهیم. همچنان که در این قضیه کار بزرگی انجام گرفت یعنی انقلابی بوجود آمد که دنیا را تکان داد و مسیر تاریخی کشور و منطقه و شاید جهان را تغییر داد.

ایشان تاکید کردند: مردم قم در آن روز دستشان خالی بود اما ما امروز دستمان پر است و ملت ایران امروز در مقابل زورگویان عالم مجهز هستند. البته ابزار نظامی آن وقتی فایده می‌بخشد که متکی به ایمان و غیرت دینی تکیه داشته باشد، در این هنگام است ابزار نظامی اثر می‌کند. این را امروز در مقابل جبهه وسیع دشمن باید همیشه به یاد داشته باشیم.

آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند: شهید سلیمانی هم شجاع بود و هم با تدبیر؛ برخی شجاعت دارند اما تدبیر و ععقل لازم را ندارند برخی هم اهل تدبیر هستند اما اهل اقدام و عمل نیستند. شهید سلیمانی به دهان خطر می رفت و دل و جگر داشت. در دوران دفاع مقدس هم همینطور بود.

رهبر انقلاب تاکید کردند: شهید سلیمانی برای کارهایش منطق داشت. این شجاعت و تدبیر توامان فقط در میدان نظامی نبود، درمیدان سیاست هم اینطور بود.

خبر تکمیل می‌شود…

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران