ایران پرچمدار مبارزه با موادمخدر در سطح جهان است

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

غریب‌آبادی:

ایران پرچمدار مبارزه با موادمخدر در سطح جهان است

ایران پرچمدار مبارزه با موادمخدر در سطح جهان است

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین المللی مستقر در وین گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با موادمخدر در سطح جهان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد دفتر اروپایی سازمان ملل متحد و سایر سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، از کشف و ضبط بیش از ۸۱۴ تن انواع موادمخدر در کشور در سال ۲۰۱۹ خبر داد.

وی با اعلام این مطلب، افزود: با تلاش و از جان گذشتگی سربازان و ماموران نهادهای انتظامی و امنیتی کشورمان در مرزها و داخل کشور، طی سال ۲۰۱۹ میلادی ۸۱۴۴۷۷ کیلوگرم انواع مختلف مواد مخدر کشف و ضبط شد که بیشترین میزان، مربوط به تریاک با ۶۵۶۲۵۸ کیلوگرم است. میزان کشف و ضبط سایر مخدرهای دیگر نیز هروئین ۱۷۴۱۴ کیلوگرم، مرفین ۱۸۱۸۵ کیلوگرم، حشیش ۷۳۹۲۸ کیلوگرم و شیشه ۱۳۵۷۰ کیلوگرم است.

سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر کشورمان در سال ۲۰۱۹، ۲۳۱۹ درگیری مسلحانه با قاچاقچیان داشته‌اند که منجر به انهدام و متلاشی شدن ۱۸۸۶ باند و شبکه ترانزیت و توزیع موادمخدر شده است.

غریب آبادی ادامه داد: در این درگیری ها نیز ۵ نفر از مأموران عزیز کشورمان به شهادت رسیدند.

وی در خاتمه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همچنان پرچمدار مبارزه با موادمخدر در سطح جهانی است.

سفیر کشورمان نزد دفتر اروپایی سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه تلاش ها و برنامه های ایران در سه حوزه مقابله، پیشگیری، و درمان همواره مورد اذعان و تمجید دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر ملل متحد قرار می گیرد؛ از بی توجهی برخی کشورها در عدم پذیرش مسوولیت مشترک در این حوزه، به طور جدی انتقاد کرد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران