آمریکا باید خود را آماده لمس تازیانه قدرت مردم منطقه کند

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

شمخانی:

آمریکا باید خود را آماده لمس تازیانه قدرت مردم منطقه کند

آمریکا باید خود را آماده لمس تازیانه قدرت مردم منطقه کند

دبیر شورای امنیت ملی گفت: آمریکا باید از این بس خود را برای لمس تازیانه قدرت مردم منطقه آماده کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای امنیت ملی در پیامی خطاب به مرجعیت عالی، دولت و ملت سلحشور عراق ضمن پاسداشت برپایی تظاهرات میلیونی و تاریخی مخالفت با اشغالگری آمریکا و حمایت از استقلال و حاکمیت ملی عراق، این اقدام ارزنده را نشانه‌ای از پیشتازی و پرچم‌داری عراق پرافتخار در مسیر اخراج آمریکا از منطقه اعلام کرد.

وی ترور ناجوانمردانه سرداران مبارزه با تروریسم شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را خطای راهبردی ترامپ و تیم شرور حاکم بر کاخ سفید دانست و گفت: شمارش معکوس خروج آمریکا از منطقه از بامداد جمعه ۱۳ دی ماه آغاز شده و پژواک ناقوس افول اقتدار پوشالی واشنگتن هر روز با طنین بلندتری به گوش می‌رسد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: تظاهرات میلیونی مردم عراق نشان داد که تهدید آمریکا مبنی بر تحریم این کشور در صورت اجرای قانون اخراج نظامیان واشنگتن، ابزار پوسیده‌ای است که نمی‌تواند اراده دولت‌ها و ملت‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

دریابان شمخانی تاکید کرد: آمریکا باید از این بس خود را برای لمس تازیانه قدرت مردم منطقه آماده کند.

وی افزود: تظاهرات میلیونی مردم آزاده و سلطه ستیز عراق آغاز نهضتی فراگیر است که ملت‌های زخم خورده از تجاوز آمریکا آن را ادامه خواهند داد.

دبیر شورای امنیت ملی اظهار داشت: رویکرد واقعی مردم منطقه نسبت به آمریکا در تشییع میلیونی پیکر رهبران مقاومت و مراسم‌های بزرگداشت کم سابقه در کشورهای مختلف بروز و ظهور یافت.

دریابان شمخانی تصریح کرد: آمریکا از این پس هر روز جلوه‌ای از تجلی قدرت مردم منطقه را مانند تازیانه‌ای بر پیکر زبون و خوار استکبار خویش مشاهده و لمس خواهد کرد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران