بازتاب مطبوعاتی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در پاکستان

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر کرد؛

بازتاب مطبوعاتی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در پاکستان

بازتاب مطبوعاتی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در پاکستان

خبر شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزنامه‌های «جنگ» و «مشرق» پاکستان بازتاب گسترده‌ای داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های پاکستان خبر شهادت جانگداز سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس پاسداران انقلاب اسلامی را پوشش داده و حزن و اندوه ملت پاکستان و عکس‌العمل جهان اسلام را نشان داده است. بعد از مبارزه آن شهید والامقام و مجاهد اسلام با گروه‌های تروریستی داعش، القاعده و طالبان در سوریه و عراق که جهان اسلام از این گروه‌های پلید احساس خطر شدیدی می‌کرد، ملت پاکستان و بویژه شیعیان غیور پاکستان این قهرمان بزرگ را مجاهد اسلام شمرده و خبر شهادت ایشان را در رسانه‌ها از جمله روزنامه‌ها و رسانه‌های اجتماعی نیز پوشش دادند.

همچنین روزنامه‌های «جنگ» و «مشرق» پاکستان نیز در تحلیل این رویداد بسیار نوشتند. در این روزنامه‌ها اخبار و سخنان مرتبط با این رویداد به شرح زیر درج شده است:

رئیس جمهور آمریکا گفت: سلیمانی را باید زودتر می‌کشتیم. او مسئول کشتن و مجروح کردن هزاران آمریکایی بود و برای کشتن افراد بیشتر سازماندهی می‌کرد.

وزیر خارجه آمریکا پس از کشته شدن ژنرال سلیمانی در توئیتر خود نوشت: مردم عراق پس از به هلاکت رسیدن قاسم سلیمانی به جادہ‌ها ریختند و به رقص و پایکوبی پرداختند و بخاطر رهایی از سلیمانی سجدہ شکر بجا آوردند.

اعضای مجلس سنای پاکستان گفتند تنش میان آمریکا و ایران بر اقتصاد پاکستان نیز اثر گذار خواهد بود۔

اعضای مجلس سناء پاکستان در واکنش به کشته شدن سرلشکر قاسم سلیمانی نگرانی‌شان را از اوج گیری تنش در خاورمیانه و کل جهان ابراز کردند. آنان می‌گویند تنش میان آمریکا و ایران شدت گرفته و در آیندہ می‌تواند بر امنیت و اقتصاد ملی پاکستان نیز اثر بگذارد.

راجا ظفرالحق، رهبر حزب ائتلاف و وحدت اسلامی گفت: در اطراف پاکستان جریاناتی در حال وقوع است و وظیفه وزیرخارجه است که موقف دولت پاکستان را در مقابل مجلس سناء مشخص سازد.

رحمان ملک، یکی از سناتورهای مجلس گفت: اکنون زمان آنست که چشم مانمان را باز کنیم. آمریکا در نخست به پاکستان هشدار داد که مرزهای پاکستان امن نیست و روز بعد سپه سالار ایران را به قتل رساند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران