باشگاه چلسی یکصد میلیون پوند ضرر کرد!

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

باشگاه چلسی یکصد میلیون پوند ضرر کرد!

آبی‌پوشان شهر لندن در سال میلای گذشته متحمل یکی از سنگین‌ترین ضرر‌های مالی تاریخ‌ این باشگاه شدند.

باشگاه چلسی یکصد میلیون پوند ضرر کرد! – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت ESPN، انتشار یک گزارش مالی از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس نشان می‌دهد که باشگاه چلسی در سال مالی 2019 (منتهی به سی‌ام ژوئن) متحمل ضرری 100 میلیون پوندی شده است و این در حالی بود که این باشگاه تأکید داشت که مطابق قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا عمل کرده است.

از جمله عواملی که باعث افزایش خرج باشگاه نسبت به دخل آن شد، عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، هزینه‌های مربوط به تغییر سرمربی در این تیم و خرید‌های گران‌قیمت مانند کپا آریسابالاگا، کریستین پولیسیچ، متئو کواچیچ و جورجینیو بوده است. با وجود افزایش قابل توجه مخارج باشگاه در سال 2019، درآمدهای مالی آن افزایش چندانی نداشته و به 446.7 میلیون پوند رسیده است.

لیگ برتر انگلیس|«باکسینگ‌ دِی» تلخ برای چلسی با شکست خانگی مقابل ساوتهمپتون/ آرسنالِ آرتتا با تساوی استارت زد

درج ضرر 100 میلیون پوندی در گزارش مالی باشگاه چلسی در سال 2019 در حالی است که تراز مالی این باشگاه در سال ماقبل آن مثبت بود و از سود 62 میلیون پوندی را برای این باشگاه حکایت داشت.

چلسی در این فصل با هدایت فرانک لمپارد، در رده چهارم لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است و با لیورپول صدرنشین 20 امتیاز فاصله دارد.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران