شهگل: دانشگاه آزاد می‌تواند تیم‌های الف و ب داشته باشد/ حضور تیم‌های نظامی یک پوئن خوب است

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

شهگل: دانشگاه آزاد می‌تواند تیم‌های الف و ب داشته باشد/ حضور تیم‌های نظامی یک پوئن خوب است

سرمربی تیم کاراته رعد پدافند گفت: شرایط دانشگاه آزاد از لحاظ بازیکن به قدری خوب است که می‌توانند در کنار تیم اصلی، تیم‌های الف و ب نیز داشته باشد.

شهگل: دانشگاه آزاد می‌تواند تیم‌های الف و ب داشته باشد/ حضور تیم‌های نظامی یک پوئن خوب است – اخبار ورزشی –

الله‌کرم شهگل در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم رعد پدافند در سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: خدا را شکر تا امروز عملکرد خوبی داشتیم و تنها در نیم فصل نخست در یک دیدار مغلوب تیم بسیار خوب پاس شدیم. تیم پاس در بخش کاتا از ما بهتر است و همین موضوع یکی از دلایلی شکست ما بود تا در پایان هفته نخست از دور برگشت با 3 امتیاز کمتر در رتبه دوم گروه یک قرار داشته باشیم.

وی در خصوص شرایط این تیم از لحاظ بازیکن گفت: اکثر بازیکنان ما سرباز قهرمان و از ملی‌پوشان گذشته هستند. مهدی عاشوری، محمدرضا گیلانپور، مهدی شهگل، علی بهبود از بازیکنان ما هستند و به تازگی نیز موفق به جذب رضا روشن، امیر رضا میرزایی و پیمان سلطانیان شدیم.

سرمربی تیم کاراته رعد پدافند در خصوص احتمال رویارویی این تیم با دانشگاه آزاد در مرحله حذفی مسابقات گفت: در بحث کاتا ما از تیم دانشگاه آزاد ضعیف‌تر هستیم و شاید در این بخش مشکل داشته باشیم، اما در کومیته بچه‌های ما چیزی از دانشگاه آزاد کم ندارند. در صورت مبارزه با این تیم در مرحله نیمه‌نهایی اگر روز، روز بچه‌ها ما باشد شاید حتی بتوانیم دانشگاه آزاد را شکست بدهیم و فینالیست شویم.

شهگل خاطرنشان کرد: البته در وهله اول تلاش ما این است در دور برگشت از سد تیم پاس عبور کنیم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم و با دانشگاه آزاد پیکار کنیم. هنوز این شانس برای ما وجود دارد که به عنوان تیم اول صعود کنیم و اگر در بازی برگشت تیم پاس را با نتیجه خوب شکست دهیم به عنوان تیم نخست صعود کنیم.

وی در خصوص انتقادات به کیفیت پایین لیگ و عدم توازن قدرت در تیم‌ها تصریح کرد: یکسری تیم‌ها مانند دانشگاه آزاد از لحاظ اقتصادی شرایط خوبی دارند و نه تنها بازیکنان خوب را جذب می‌کنند، بلکه بازیکن مازاد نیز جذب می‌کنند تا آنها به تیم‌های دیگر نروند. هنوز ملی‌پوشان دانشگاه آزاد در لیگ بازی نکردند، اما با این شرایط نیز این تیم صدرنشین گروه دوم است. شرایط این تیم از لحاظ بازیکن به قدری خوب است که می‌توانند در کنار تیم اصلی، تیم‌های الف و ب نیز داشته باشد.

سرمربی تیم کاراته رعد پدافند تاکید کرد: بازیکن در شرایط حرفه‌ای به دنبال پول بیشتری است و برای او فرقی نمی‌کند این پول از سوی چه تیمی پرداخت شود. تیم‌هایی مانند ما از لحاظ اقتصادی توان مالی قوی ندارند و نمی‌توانند بازیکنان زیادی را جذب کند و همین موضوع توازن قدرت را برهم زده است. در حال حاضر روی کاغذ قهرمان لیگ مشخص است و دانشگاه آزاد و پاس از مدعیان اصلی قهرمانی هستند و ما در رتبه بعدی قرار داریم.

شهگل در خصوص قانون محدودیت در جذب بازیکنان ملی‌پوش نمی‌تواند باعث نزدیک‌تر شدن سطح تیم‌ها شود، گفت: در سالیان گذشته هر تیم می‌توانست سه ملی‌پوش داشته باشد که امسال این موضوع به 4 ملی‌پوش تغییر کرد. به نظر من سازمان لیگ می‌توانست قانون جذب 2 ملی‌پوش توسط هر تیم را اجرایی می‌کرد تا ملی‌پوشان در سایر تیم‌ها تقسیم شوند. البته این موضوع نیز مشکلاتی را در پی داشت و سایر تیم‌ها به غیر از دانشگاه آزاد توان پرداخت هزینه جذب آنها را نداشتند و احتمال کنار ماندن بازیکنان وجود داشت.

وی در خصوص بیرون ماندن ملی‌پوشانی مانند اباذری و آسیابری از رقایت‌های لیگ برتر افزود: قطعا این موضوع به این نفرات و تیم ملی لطمه وارد خواهد کرد و باید مانند همه رشته‌ها بازیکنان درجه یک ما در بالاترین سطح مبارزه کنند. شرایط در حال حاضر به گونه ای رقم خورده است که اباذری مجبور به حضور در تیم ایران مال در رقابت‌های لیگ برتر کاراته شده است. رقابت‌های لیگ برتر کاراته در شرایط سنی 18 تا 21 سال برگزار می‌شود و احتمال رویارویی اباذری با بازیکن 18 ساله نیز وجود دارد که این اتفاق کمکی به او نخواهد کرد.

سرمربی تیم کاراته رعد پدافند با انتقاد از برگزاری 2 مبارزه کاتای انفرادی در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته گفت: در سالیان گذشته شاهد برگزاری یک رقابت انفرادی و یک رقابت تیمی در کاتا بودیم، اما در سال جاری شاهد برگزاری 2 مبارزه در کاتای انفرادی در کنار کاتای تیمی هستیم. همین موضوع باعث شده است تیمی در کاتا خوب و قدرتمند باشد نصف راه پیروزی را طی کرده باشد و این در حالی است که در بخش کاتا، کاراته ایران با کمبود بازیکن مواجه است.

شهگل در خصوص اظهارات بخشی، سرمربی وین‌تک مبنی بر حمایت پایدار از تیم‌های نظامی پاس و رعد پدافند گفت: ارادت خاصی به بخشی دارم که از مربیان قدیمی کاراته ایران است، اما اعتقاد دارم به واسطه مشکلاتی که برای تیم وین‌تک ایجاد شد، او مسائل را شخصی کرده است. اگر قرار است در لیگ حرفه‌ای حضور داشته باشیم باید همه رفتار ما حرفه‌ای باشد. وین‌تک قانون را زیر پا گذاشته است و مقصر سرپرست این تیم است.

وی خاطرنشان کرد: نظام قانون خود را دارد و بهترین قهرمانان جهان ما نیز باید خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارند. تیم‌های نظامی یک پوئن بسیار خوب برای بازیکنان کاراته ما هستند تا خدمت خود را بدون حضور در محل خدمت پشت سر بگذارند. بخشی و امثال ایشان باید از تیم‌های نظامی مانند ما حمایت کنند که با تیمداری در کاراته به ورزشکاران کمک می‌کنند تا خدمت مقدس سربازی خود را نیز پشت سر بگذارند و از کورس قهرمانی عقب نیفتند.

سرمربی تیم کاراته رعد پدافند با حمایت از پایدار اظهار داشت: پایدار رقیب من در مسابقات نیروهای مسلح است و ارتش و ناجا از گذشته رقیب دیرینه در این مسابقات بودند. با این وجود نباید پا روی حق بگذاریم و مسائلی را مطرح کنم که واقعیت ندارد. پایدار تا امروز که برای تیم ارتش کاری نکرده است و طیق چهارچوب قانونی وظایف خود را انجام داده است. قطعا تا زمانی که پایدار سرمربی پاس بوده است مطمئن برای این تیم می‌جنگیده است و از زمان حضور در سازمان لیگ نیز حمایتی را در مسابقات از این تیم ندیدم. پایدار حتی با توجه به بسته شدن سیستم اجازه نداد صالح اباذری به پاس برود تا تیم‌های دیگر معترض نشوند.

بخشی: به سلامت سوپر لیگ فصل جاری کاراته شک دارم/ خروجی مدیریت پایدار را در سال آینده خواهیم دید

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران