بررسی چالش‌های هدایای فرهنگی ونوشت‌افزار ایرانی در پنجمین جشنواره

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

بررسی چالش‌های هدایای فرهنگی ونوشت‌افزار ایرانی در پنجمین جشنواره

بررسی چالش‌های هدایای فرهنگی ونوشت‌افزار ایرانی در پنجمین جشنواره

موضوعات «هدایای فرهنگی و لزوم توجه و پرداختن به آن در بازار کنونی» و «فرصت‌ها و چالش‌های طراحی و تولید نوشت افزار در ایران و ملاحظات فرهنگی» در جشنواره فیروزه بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سومین روز از پنجمین دوره‌ی جشنواره‌ی کالاهای فرهنگی فرهنگستان هنر میزبان کارشناسان و متخصصانی است که در موضوعات «هدایای فرهنگی و لزوم توجه و پرداختن به آن در بازار کنونی» و «فرصت‌ها و چالش‌های طراحی و تولید نوشت افزار در ایران و ملاحظات فرهنگی» با مخاطبان صحبت می‌کنند.

بهزاد سلیمانی، عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا، مجید قادری، مدیر دپارتمان بازی و اسباب بازی صنایع آموزشی، کیانوش غریب پور، طراح و گرافیست کارشناسانی هستند که به ترتیب در حوزه «شیوه‌های ارائه مؤلفه‌های فرهنگی، دانش و باورهای بومی در قالب هدایا و کالاهای فرهنگی»، «هدایای فرهنگی، تفاوت و شباهت با صنایع دستی»، «برند سازی و هویت بصری در هدایا و کالاهای فرهنگی» سخن خواهند گفت. بر این اساس نشست «هدایای فرهنگی و لزوم توجه و پرداختن به آن در بازار کنونی» پنجشنبه ۲۶ دی از ساعت ۱۳ تا ۱۵ میزبان علاقه‌مندان است.

همچنین نشست «فرصت‌ها و چالش‌های طراحی و تولید نوشت افزار در ایران و ملاحظات فرهنگی» ساعت ۱۶ تا ۱۸ همین روز برگزار می‌شود. مجید اکبری، مدیر روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار و علیرضا گلدوزیان، تصویرگر قرار است در این برنامه در موضوعات «فرصت‌ها و چالش‌های تولید نوشت افزار در ایران»، «استاندارهای گرافیک و هویت بصری در نوشت افزار» به ایراد سخن بپردازند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران