مراسم پایانی جایزه مهرگان ادب به تعویق افتاد

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

مراسم پایانی جایزه مهرگان ادب به تعویق افتاد

مراسم پایانی جایزه مهرگان ادب به تعویق افتاد

دبیرخانه جایزه مهرگان ادب در بیانیه‌ای از تعویق زمان برگزاری مراسم پایانی این جایزه ادبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه جایزه ادبی مهرگان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مراسم پایانی این جایزه ادبی به تعویق افتاده است.

علیرضا زرگر مدیر جایزه مهرگان از سوی خود، هیأت‌های داوری جایزه مهرگان و اعضای دبیرخانه ضمن ابراز تأسف عمیق و اظهار همدردی با خانواده قربانیان حوادث چند ماه اخیر که به دلیل سوءتدبیر و خطاهای پی‌درپی جانشان را از دست داده‌اند گفت: به رغم آمادگی برای برگزاری مراسم نهایی جایزه مهرگان، ادامه کار در میانه چنین اوضاع و احوال نابسامانی را شایسته نمی‌دانیم.

دبیرخانه جایزه مهرگان همچنین وظیفه خود می‌داند با حامد اسماعیلیون و منیرالدین بیروتی دو نویسنده خوب کشور که عزیزانشان را در حادثه سرنگونی هواپیمای مسافری اوکراین از دست داده‌اند و نیز خانواده نخبگان علمی مهاجر و دیگر جان‌باختگان ایرانی و غیرایرانی این حادثه غمبار همدردی کند و در سوگ بزرگ آنان شریک باشد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران