بیمه باید از واحدهای تولیدی مشکل‌دار در دوران تحریم حمایت کند

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

وزیر اقتصاد:

بیمه باید از واحدهای تولیدی مشکل‌دار در دوران تحریم حمایت کند

بیمه باید از واحدهای تولیدی مشکل‌دار در دوران تحریم حمایت کند

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: صنعت بیمه در شرایط تحریم باید در حمایت از فعالیت واحدهای تولیدی که به واسطه شرایط مذکور دچار مشکل شده اند، نقش آفرین باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت اقتصاد و دارایی، فرهاد دژپسند در مراسم تکریم مدیران عامل سابق و جدید شرکت سهامی بیمه ایران اظهار داشت: وجود صنعت بیمه به عنوان یک صنعت پر مسئولیت در حوزه خدمت و کمک به آرامش و آسایش زندگی مردم مطرح است، لذا این صنعت باید به دور از حاشیه، تمام ظرفیت‌های خود را برای این مهم بسیج کند.

وی افزود: در یکسال اخیر شاهد میدان گشایی فعالان صنعت بیمه در دو حوزه بیمه حوادث طبیعی و حمایت از بنگاه‌های تولیدی در شرایط تحریم بودیم.

دژپسند ادامه داد: به دلیل ورود موفق صنعت بیمه به عرصه حوادث طبیعی کشور، رئیس جمهور چندین بار این عملکرد را مورد تقدیر قرار داد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی، خاطرنشان کرد: صنعت بیمه در شرایط تحریم باید در حمایت از فعالیت واحدهای تولیدی که به واسطه شرایط مذکور دچار مشکل شده اند، نقش آفرین باشد.

وی با بیان اینکه بیمه ایران به عنوان اولین بیمه کشور با توجه به میزان پرتفو از بیمه کشور، بیشترین سهم را نیز در بازار دارد، اظهار داشت: بیمه ایران باید در شرایط تحریم با حمایت از بنگاه‌های تولیدی به یک الگو تبدیل شود.

دژپسند با اشاره به نقش صنعت بیمه در تأمین مالی کشور افزود: اقتصاد ایران در تأمین مالی یک «اقتصاد بانک محور» است در حالی که ما از ظرفیت‌های بازار سرمایه و صنعت بیمه و توسعه آن نباید غافل باشیم.

وی تصریح کرد: در بازار سرمایه، بیمه می‌تواند با کمک به اقتصاد کشور، در حل مشکلات صورت‌های مالی خود و ناترازی آن نیز نقش متمایزی داشته باشد.

وزیر اقتصاد در پایان تاکید کرد: شرکت سهامی بیمه ایران این قابلیت را دارد با بهره مندی از دانش اساتید دانشگاه در شناسایی رشته فعالیت‌های جدید برای تنوع خدمات بیمه‌ای اقدام کند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران