تاکید مجدد «محمود عباس» بر برگزاری انتخابات در قدس اشغالی

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تاکید مجدد «محمود عباس» بر برگزاری انتخابات در قدس اشغالی

تاکید مجدد «محمود عباس» بر برگزاری انتخابات در قدس اشغالی

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر عزم خود برای برگزاری انتخابات ریاست این تشکیلات و شورای قانون گذاری در سریع ترین زمان ممکن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر عزم خود برای برگزاری انتخابات ریاست این تشکیلات و شورای قانونگذاری فلسطین در سریع ترین زمان ممکن تاکید کرد.

شورای اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین به نقل از محمود عباس تاکید کرد که این انتخابات باید در داخل قدس شرقی نیز برگزار شود.

عباس پیشتر نیز بر لزوم برگزاری انتخابات در قدس اشغالی تاکید کرده بود.

این در حالی است که روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داده است که تل آویو با درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر برگزاری انتخابات شورای قانون گذاری در قدس اشغالی مخالفت کرده است.

این روزنامه اشاره کرد که پس از گفتگو و مشورت‌های مقامات رژیم صهیونیستی در نهایت تصمیم گرفته شد که درخواست تشکیلات خودگردان برای مشارکت ساکنان قدس شرقی در انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین رد شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران