پامپئو در تماس با امیر قطر ادعاهای ضدایرانی را تکرار کرد

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

پامپئو در تماس با امیر قطر ادعاهای ضدایرانی را تکرار کرد

وزیر خارجه آمریکا طی تماس تلفنی با امیر قطر، از او به دلیل آنچه واشنگتن آن را «همبستگی در مقابل نفوذ ایران» ادعا می‌کند، تشکر کرده است.

پامپئو در تماس با امیر قطر ادعاهای ضدایرانی را تکرار کرد – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیا الیوم، «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در بیانیه‌ای از تماس تلفنی «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا با «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر خبر داد.

پامپئو در این گفت‌وگوی تلفنی با این ادعا که ایران در حوادث حمله به سفارت آمریکا در بغداد دست داشته است، «از همبستگی قطر در مقابل نفوذ خبیثانه ایران در منطقه، از جمله حمله به سفارت ایالات متحده در بغداد در 32 دسامبر قدردانی کرده است».

پامپئو و آل ثانی «به بررسی تحولات اوضاع در منطقه پرداخته و درباره ضرورت نیاز به تداوم همکاری مستحکم برای برقراری صلح و امنیت در منطقه توافق کردند».

این گفت‌وگوی تلفنی بعد از آن انجام شد که وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای، حمله به سفارت آمریکا در عراق را «اقدامی غیر قابل قبول و بر خلاف توافقنامه‌های بین‌المللی» خوانده و آن «شدیدا محکوم کرد». ولی قطر در این بیانیه خود، هیچ اشاره‌ای به نام ایران و ادعاهای واشنگتن مبنی بر نقش ایران در حوادث 31 دسامبر در بغداد نکرد.

تماس تلفنی امیر قطر با رئیس‌جمهوری عراق

از روز سه‌شنبه صدها معترض عراقی در اعتراض به حمله آمریکا به پایگاه‌های الحشد الشعبی و نقض حاکمیت کشورشان، مقابل سفارت آمریکا در بغداد تظاهرات کردند و چندین نقطه از سفارت آمریکا را به آتش کشانده و پرچم عراق و الحشد الشعبی را بر فراز دیوارهای این سفارت برافراشتند.

طبق اعلام منابع الحشد الشعبی، در حمله هوایی روز یکشنبه جنگنده‌های آمریکایی به مواضع «گردان‌های حزب‌الله»، دست‌کم 28 مبارز شهید و 51 نفر دیگر مجروح شدند.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران