تجدید میثاق فرماندهان «نهاجا» با آرمان‌های امام(ره)

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

امروز صورت گرفت؛

تجدید میثاق فرماندهان «نهاجا» با آرمان‌های امام(ره)

تجدید میثاق فرماندهان «نهاجا» با آرمان‌های امام(ره)

فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروی هوایی ارتش با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش، فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی هوایی از جمله امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده، و دیگر مسئولان و فرماندهان این نیرو امروز(چهارشنبه) در مرقد امام خمینی(ره) حضور یافتند و ضمن نثار گل با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم، فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش به همراه تعدادی از خلبانان و کارکنان این نیرو با قرائت زیارت نامه امام(ره) یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

امیر نصیرزاده و هیئت همراه همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه از فداکاری و خدمات ایشان به انقلاب اسلامی نیز تجلیل کردند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران