دلیل مهاجرت ورزشکاران ایرانی شخصی است

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

دلیل مهاجرت ورزشکاران ایرانی شخصی است

دلیل مهاجرت ورزشکاران ایرانی شخصی است

رشت- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دلیل مهاجرت اکثر ورزشکاران شخصی است، گفت: راه بازگشت برای این ورزشکاران باز است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر عصر سه شنبه در حاشیه اختتامیه پنجمین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر یادواره «جهان پهلوان نامجو» در سالن شش هزار نفری شهدا رشت با بیان اینکه مردم، مسئولین و جامعه ورزشی گیلان بخوبی توانستند میزبانی این دوره از مسابقات را برگزار کنند، اظهار کرد: فدراسیون وزنه برداری به دلیل اقدام مناسب استان گیلان در برگزاری این دوره از مسابقات پیش‌بینی برگزاری یک رویداد بین المللی را برای سال آینده کرده است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: افتتاح پیست دوچرخه سواری، سالن شش هزار نفری مرحوم نامجو، وضعیت راه‌های ارتباطی از قبیل هوایی، ریلی، زمینی و دریایی شرایط مساعدی برای برگزاری رویدادهای بین المللی در استان گیلان را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه مسابقات بین المللی وزنه برداری با حضور ۱۵ کشور خارجی در رشت برگزار شد، افزود: با وجود مشکلات، محدودیت و جو روانی که دشمنان علیه کشور ایجاد کرده بودند کشورهای مختلف از شرکت در این مسابقات استقبال گرمی کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این دوره از مسابقات بهانه خوبی برای سنجیدن ظرفیت و آمادگی تیم وزنه برداری ایران و ترکیب احتمالی تیم برای شرکت در المپیک ۲۰۲۰ بود.

سلطانی‌فر با اشاره به مهاجرت تعدادی از ورزشکاران، گفت: تعدادی این ورزشکاران ۲۳ نفر است که دلیل مهاجرت اکثر این افراد به دلایل شخصی و یا اختلاف با مربی بوده است و هر زمان که لازم باشد و بخواهند درهای کشور برای بازگشت به روی آنها باز است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران