ترور سردار سلیمانی بی پاسخ نمی ماند

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ترور سردار سلیمانی بی پاسخ نمی ماند

ترور سردار سلیمانی بی پاسخ نمی ماند

رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی گفت: ترور فرمانده ارشد نظامی یک کشور اقدامی نیست که بی پاسخ بماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در مصاحبه با سی ان ان ترک، گفت: ترکیه مخاطرات ناشی از ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس ایران در حمله پهپادی روز جمعه آمریکا را با نگرانی پیگیری می‌کند؛ ترور فرمانده ارشد یک کشور اقدامی نیست که بدون پاسخ بماند.

رئیس جمهوری ترکیه روز گذشته نیز در اظهاراتی گفته بود: «[سردار] سلیمانی به تصور غلط برخی افراد، کسی نبود که بخواهد مانند سران داعش خلیفه بشود. اگر آمریکایی‌ها [سردار] سلیمانی را تروریست دانسته و وی را کشتند، پس چگونه به تروریست‌ها در سوریه کمک می‌کنند»؟

اردوغان با اشاره به گفتگوی تلفنی خود با ترامپ ساعاتی پیش از ترور سردار سلیمانی و تأکید وی بر اینکه آمریکا عراق را رها کند، خاطرنشان کرد که «این نشان می‌دهد نقشه ترور [سردار سلیمانی] از قبل کشیده شده بود».

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران