این بزرگترین مراسم تشییع بعد از رحلت امام خمینی است

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

این بزرگترین مراسم تشییع بعد از رحلت امام خمینی است

این بزرگترین مراسم تشییع بعد از رحلت امام خمینی است

خبرنگار روزنامه فرانسوی لوفیگارو تجمعاتی را که بعد از ترور سردار سلیمانی به دست آمریکایی‌ها در ایران برگزار می‌شود، گسترده‌ترین تجمعات بعد از رحلت امام خمینی (ره) توصیف کرد.

‌به گزارش خبرگزاری مهر، ژرژ ملبرونو Georges Malbrunot در صفحه خود در توئیتر نوشت: تجمعاتی که از دیروز (یکشنبه) در ایران به مناسبت بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار می‌شود به احتمال زیاد گسترده‌ترین تجمعات بعد از رحلت آیت الله خمینی در سال ۱۹۸۸ است.

اغلب رسانه‌های جهان اقدام به بازتاب حضور گسترده مردم در مراسم وداع با سردار سلیمانی کرده‌اند.

برای مثال خبرنگار روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در تهران امروز دوشنبه در صفحه توئیتر خود از حضور میلیونی ایرانی‌ها در آئین تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی نوشت و آن را «دریای بی‌انتهای مردم» توصیف کرد.

خبرنگار نیویورک تایمز همچنین با پست کردن فیلمی از مراسم تشییع سردار سلیمانی در صفحه توئیتر خود نوشت: من در ایران راهپیمایی‌ها و تظاهرات‌های زیادی در حمایت از حکومت ایران را پوشش داده‌ام. اما صحنه امروز متفاوت است. حضور مردم امروز میلیونی است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران