ترور سردار سلیمانی نقض آشکار قوانین بین‌الملل است

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ترور سردار سلیمانی نقض آشکار قوانین بین‌الملل است

ترور سردار سلیمانی نقض آشکار قوانین بین‌الملل است

وزیر امور خارجه روسیه در یک کنفرانس خبری اظهار داشت که ترور سردار سلیمانی نقض آشکار قوانین بین‌الملل است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت: حدود ۹۰ درصد خاک سوریه تحت کنترل دولت مشروع آن قرار دارد و آنچه باقی مانده و در درجه اول ادلب؛ جایی که افراط‌گرایان به تدریج پایگاه‌های خود را از دست می‌دهند، کانون فعالیت تروریستی است اما متأسفانه این افراط‌گرایان دوباره در مورد رابطه بین سوریه و لیبی صحبت می‌کنند و به آنجا می‌روند تا به ایجاد مشکلات در این کشور ادامه دهند.

لاوروف در ادامه گفت: افراط‌گرایان پایگاه‌های خود را در ادلب سوریه از دست داده و به لیبی نقل مکان می‌کنند تا به ایجاد مشکلات در این کشور ادامه دهند.

وی که در کنفرانس خبری مشترک با همتای سریلانکایی خود در کلمبو سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: از زمان دخالت ناتو در لیبی و سرنگونی حکومت قانونی آن، این کشور شاهد دولت نبوده است. ما در خصوص مذاکرات مسکو درباره بحران لیبی به نتیجه نهایی نرسیدیم اما با مقامات ترکیه به تلاش‌های خود برای ایجاد سازش در لیبی ادامه خواهیم داد.

وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که لازم است همه طرف‌های لیبیایی را به دستیابی به توافق ترغیب کنند نه اینکه بخواهند همه مسائل با زور حل و فصل شود.

وی در این خصوص گفت: می‌خواهیم تمام تلاش‌هایی که هم‌اکنون اروپایی‌ها از جمله آلمانی‌ها، فرانسوی‌ها و ایتالیایی‌ها انجام می‌دهند و نیز تلاش کشورهای همسایه لیبی مانند الجزایر، مصر، امارات، ترکیه، قطر و روسیه را یکپارچه کنیم و همه در یک مسیر تلاش کرده و همه طرف‌های لیبیایی را ترغیب کنیم به جای حل و فصل امور از طریق زور،‌ به توافق برسند.

لاوروف در بخش دیگر سخنان خود درباره شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ترور سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس در عراق نقض آشکار قوانین بین‌الملل است.

لاوروف همچنین گفت: حدود ۹۰ درصد خاک سوریه تحت کنترل دولت مشروع آن قرار دارد و آنچه باقی مانده و در درجه اول ادلب؛ جایی که افراط‌گرایان به تدریج پایگاه‌های خود را از دست می‌دهند، کانون فعالیت تروریستی است اما متأسفانه این افراط‌گرایان دوباره در مورد رابطه بین سوریه و لیبی صحبت می‌کنند و به آنجا می‌روند تا به ایجاد مشکلات در این کشور ادامه دهند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران