تشریح برنامه ملی‌پوشان تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تشریح برنامه ملی‌پوشان تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان

تشریح برنامه ملی‌پوشان تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ضمن ابراز رضایت از روند تمرینات این تیم در کمپ مجارستان در مورد برنامه‌های پیش رو توضیح داد.

جمیل لطف الله نسبی درگفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمرینات تیم ملی تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان از روز گذشته آغاز شد، گفت: به غیر از ملی پوشان ایران و تیم میزبان، نمایندگان کشور دیگری در کمپ بوداپست حضور ندارند اما همین تمرین مشترک با مجارستانی ها قطعا در بهبود وضعیت آمادگی ملی پوشان تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه تمرینی پیش بینی شده برای اعضای تیم ملی تنیس روی میز خاطرنشان کرد: روزی دو جلسه تمرین خواهیم داشت. صبح ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در کمپ تمرینی مجارستان و همراه با بازیکنانی از کشور میزبان تمرین داریم. این روند تمرینی تا ۲۸ دی ماه ادامه دارد. سپس به پرتغال سفر می کنیم تا در رقابت های گزینشی المپیک شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به حضور نوشاد و نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی و امین احمدیان در اردوی مجارستان و اینکه امیرحسین هدایی هم با چند روز تاخیر به اردو ملحق می شود، تصریح کرد: حضور در چنین کمپی اهمیت زیادی دارد به خصوص برای بازیکنی مانند حمیدرضا طاهرخانی که در مسابقات بین المللی زیادی شرکت نداشته است. تمرین در کمپ مجارستان اما کمک می کند تا او با نفراتی با عملکرد و شرایط متفاوت تمرین و بازی داشته باشد و اینگونه به لحاظ روحی و روانی هم آمادگی بهتری برای مسابقات کسب می کند.

لطف الله نسبی همچنین در مورد سید بندی مسابقات انتخابی المپیک و قرار گرفتن ایران در سید بیستم این رقابت ها گفت: طبق سیدبندی اعلام شده باید در دور نخست مسابقات با یکی از تیم های نهم تا شانزدهم بازی می کنیم و در صورت برد، دومین حریف مان یکی از تیم های اول تا نهم سیدبندی خواهد بود

وی تصریح کرد: برای کسب سهمیه تیمی المپیک باید در هر دو دیدار پیروز شویم. در صورتیکه بازی اول را واگذار کنیم هیچ شانسی برای کسب سهمیه نداریم و از رقابت ها حذف خواهیم شد اما در صورت باخت در دیدار دوم، می توانیم در مرحله دوم برای کسب سهمیه تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: در هر صورت با توجه به سطح تیم های شرکت کننده کار سختی برای کسب سهمیه داریم اما امیدواریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی المپیک در رشته تنیس روی میز از ۲ تا ۶ بهمن ماه به میزبانی پرتغال برگزار می شود.۹ تیم از ۶۴ تیم شرکت کننده در این رقابت ها صاحب سهمیه المپیک می شوند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران