زانتی: ویدال می‌تواند اینتر را به سطحی بالاتر برساند

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

زانتی: ویدال می‌تواند اینتر را به سطحی بالاتر برساند

نایب‌رئیس باشگاه اینتر معتقد است هافبک بارسلونا می‌تواند اینتر را به سطحی بالاتر برساند.

زانتی: ویدال می‌تواند اینتر را به سطحی بالاتر برساند – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر زانتی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» درباره شایعه علاقه‌مندی باشگاه اینتر به جذب هافبک شیلیایی تیم فوتبال بارسلونا گفت: باید ببینم اوضاع در نقل‌وانتقالات زمستانی چطور پیش خواهد رفت، به هر حال ما یک ماه فرصت برای انجام کارهایی داریم. آرتورو ویدال شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و بازیکنی باتجربه است، از این‌رو باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. ما در مورد بازیکنی صحبت می‌کنیم که می‌تواند اینتر را به سطحی بالاتر برساند، هرچند ما همین الان هم در سطح خوبی هستیم.

رسانه‌های ایتالیایی اخیراً گزارش دادند که باشگاه اینتر قصد دارد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌‌رو با ارائه پیشنهادی 12 میلیون یورویی به بارسلونا، آرتورو ویدال را به خدمت بگیرد. این هافبک شیلیایی این فصل در 19 بازی (تنها در 6 بازی در ترکیب اصلی بارسلونا بوده) از رقابت‌های مختلف برای بارسلونا به میدان رفته و آمار 5 گل زده و یک پاس گل را به نام خود به ثبت رسانده است. والورده اما در خط میانی ترجیح داده بیشتر از سرخیو بوسکتس، فرنکی دیونگ، آرتور و اخیراً ایوان راکیتیچ استفاده کند.

پاسخ باشگاه بارسلونا به ادعای ویدالویدال از بارسلونا شکایت کرد

اینتر که در حال حاضر با 42 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به یوونتوس در صدر جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد، دوشنبه هفته آینده در بازگشت از تعطیلات و در هفته هجدهم این رقابت‌ها میهمان ناپولی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران