تقدیر نماینده ولی فقیه در استان همدان از مردم

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

طی پیامی صورت گرفت؛

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان همدان از مردم

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان همدان از مردم

همدان – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از مردم همدان به سبب حضور حماسی در اجتماع و راهپیمایی گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی از مردم همدان به سبب حضور حماسی در اجتماع و راهپیمایی گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است: شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی این چهره محبوب و درخشان سال‌های دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و نماد ایستادگی در برابر مستکبران آمریکایی و صهیونیستی داغی سنگین و جان سوز را بر دل امت اسلامی و مردم شریف ایران نهاد.

شهادت این سردار رشید که امنیت ایران اسلامی و منطقه مرهون جهاد مخلصانه و صادقانه اوست نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی دوباره و رویشی وصف ناپذیر در جبهه مقاومت است که انشاالله ثمره و نتیجه آن نابودی و اضمحلال استکبار جهانی و آزادی ملت‌های مظلوم منطقه خواهد بود.

شهادت این بزرگ مرد آزاده علاوه بر عیان کردن بیش از پیش دست پلید آمریکای جهان خوار در به وجود آوردن و حمایت از تروریسم و ناامنی در جهان موجب وحدت و انسجام داخلی در ایران اسلامی و پیوند و مودت عمیق‌تر با مردم عراق و کشورهای اسلامی شد.

اینجانب بر خود لازم می دانم از مردم متدین دارالمجاهدین همدان که همراه و هم نفس با سایر هموطنان از آغازین ساعت اعلام خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراه هانش مجالس مختلف بزرگداشت و عزاداری را برگزار نمودند و نیز به سبب حضور گسترده و بی نظیر در تجمع و راهپیمایی دشمن شکن ۱۷ دیماه که تجدید بیعتی مجدد با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بود صمیمانه قدردانی نمایم.

از درگاه خداوند متعال علو درجات برای روح پاک آن مجاهد شهید و هم رزمان عزیزش و تعجیل در فرج حضرت صاحب الامر (عج) و طول عمر باعزت مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران