تمام مقدمات برای انتقام سخت از آمریکا آماده است

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ابطحی در تذکر شفاهی:

تمام مقدمات برای انتقام سخت از آمریکا آماده است

تمام مقدمات برای انتقام سخت از آمریکا آماده است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و متحدانش بدانند که تمام مقدمات و زمینه‌ها برای انتقام سخت از آنان آماده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ابطحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: علی‌رغم آنکه آمریکا و متحدانش در منطقه و اتاق شیشه‌ای نشسته‌اند، اما بدانند که تمام مقدمات و زمینه‌ها برای انتقام سخت از آمریکایِ تروریست و اسرائیل کودک‌کش آماده است.

وی با اشاره به احضار سفیر سوئیس به وزارت امور خارجه افزود: اگرچه این اقدام در عُرف دیپلماتیک اقدامی شایسته است اما سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که «سفیر سوئیس دوبار به وزارت خارجه اعزام شده که این رفت‌وآمدها، پیام دادن‌ها و پیام گرفتن‌ها نگران‌کننده است و می‌تواند ترفند آمریکا برای به فراموشی سپردن این ماجرا باشد که باید حواسمان باشد».

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دشمن را نباید آرام بگذاریم که در چنین شرایطی، آنان ما را آرام نمی‌گذارند و انتظار ملت ایران، انتقام سخت از آمریکا و ایادی اوست.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران