فراکسیون اهل سنت مجلس خواستار خروج آمریکا از منطقه شد

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

در بیانیه‌ای صورت گرفت؛

فراکسیون اهل سنت مجلس خواستار خروج آمریکا از منطقه شد

فراکسیون اهل سنت مجلس خواستار خروج آمریکا از منطقه شد

فراکسیون اهل سنت مجلس با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن ترور سردار سلیمانی، از کشورهای اسلامی منطقه خواست از خط مقاومت دفاع کرده و آمریکا را از منطقه اخراج کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بیانیه فراکسیون اهل سنت درباره شهادت سردار سلیمانی قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

تاریخ ایران شاهد جنایت های متعدد از سوی آمریکا بوده است و در کارنامه این حکومت ضدبشری، اشغالگر، تروریست و ضد اسلام، جز سیاهی، کشتار و دخالت در امور سایر کشورها وجود ندارد.

جنایت اخیر آمریکا در به شهادت رساندن فرزند برومند ایران، سردار رشید اسلام و فرمانده بی بدیل مقاومت اسلامی سپهبد سردار قاسم سلیمانی، نشان داد همه شعارها و ادعاهای این رژیم ضدبشری در مخالفت با داعش و تروریست ادعایی بیش نبوده است و این حکومت غیر از ترور، ناامنی، خشونت و نابودی جهان اسلام، خواسته ای ندارد.

ما نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی همچون همه مسلمانان آزاده جهان و در کنار ملت های ایران و عراق ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز سپهبد سلیمانی و عبدالمهدی المهندس به محضر فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری و همه آزادگان جهان و محکومیت شدید این جنایت تروریستی از سوی آمریکای جهانخوار، بر حمایت از مقاومت اسلامی به عنوان تنها راه نجات امت اسلام از شر صهیونیسم جهانی و آمریکای جنایتکار تأکید کرده و از همه نمایندگان مجلس و کشورهای اسلامی می خواهیم که به حضور ذلت بار آمریکا در سرزمین های اسلامی پایان داده و در کنار فرزندان راستین اسلام و اعضای جبهه مقاومت اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای در همه کشورهای اسلامی، علیه آمریکا، اسرائیل و همه متحدان جنایتکار آنان ایستاده و به یاری دین خدا در مقابل ظالمان و اشغالگران اقدام نموده و از همه رزمندگان باایمان مقاومت در سراسر جهان حمایت نمایند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران