تیم ملی هندبال عازم کویت می‌شود/تلاش برای موفقیت در مسابقات جهانی

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تیم ملی هندبال عازم کویت می‌شود/تلاش برای موفقیت در مسابقات جهانی

تیم ملی هندبال عازم کویت می‌شود/تلاش برای موفقیت در مسابقات جهانی

سمنان – رئیس فدراسیون هندبال، بابیان اینکه تیم ملی هندبال بیست و پنجم دی‌ماه در رقابت‌های آسیایی کویت حضور می‌یابد، گفت: این رقابت‌ها سهمیه حضور در مسابقات جهانی را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌رضا پاک‌دل شامگاه یکشنبه در خاتمه سفر یک‌روزه خود به استان سمنان در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های آسیایی کویت که جنبه انتخابی مسابقات جهانی دارد شرکت می‌کند، بیان کرد: این رقابت‌ها بیست و پنجم دی‌ماه برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه موفقیت تیم ملی در این رقابت‌ها سبب حضور در مسابقات جهانی می‌شود، ابراز کرد: درصورتی‌که این امر رقم بخورد پس از سال‌ها جهشی بزرگ در ورزش هندبال برای کشور رخ خواهد داد.

رئیس فدراسیون هندبال درباره میزبانی مسابقات جوانان آسیا نیز، گفت: ایران همان ابتدا جزء اولین کشورهایی بود که میزبانی این رقابت‌ها را پیشنهاد کرد اما در این زمینه کارشکنی شد.

پاک‌دل بیان کرد: برای ناکامی ایران در کسب میزبانی رقابت‌های هندبال جوانان آسیا فشارهایی به فدراسیون آسیایی و جهانی وارد می‌شد که به‌خصوص از سوی عربستان و بحرین این فشارها مشهود بود.

وی افزود: از این بابت باید گفت برگزاری هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال جوانان آسیا در جولای ۲۰۲۰ در شهر شیراز یک موفقیت بزرگ برای کشور محسوب می‌شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران