جامعه ورزش مدیون سردار «سلیمانی»/ پرچمی که بر زمین نخواهد افتاد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

جامعه ورزش مدیون سردار «سلیمانی»/ پرچمی که بر زمین نخواهد افتاد

جامعه ورزش مدیون سردار «سلیمانی»/ پرچمی که بر زمین نخواهد افتاد

جامعه ورزش با حضور در مراسم باشکوه و بیادماندنی تشییع پیکر پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی تاکید کردند پرچمی که در دست این سردار بزرگ بود بر زمین نخواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حالی صبح امروز دوشنبه در تهران برگزار شد که جامعه ورزش نیز همگام با سایر آحاد و اقشار مردم حضوری پررنگ در این مراسم داشت. مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها، ورزشکاران، اعضای تیم‌های ملی مختلف و … در این مراسم حضور داشتند.

سیدرضا صالحی‌امیری: سردار سلیمانی همیشه زنده خواهد ماند
رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: متأسفانه شخصی را از دست دادیم که یکی از بهترین‌های ایران بود، وی سال‌ها با تمام وجود برای امنیت کشور مبارزه کرد و در پایان هم به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت دست پیدا کرد. سردار سلیمانی همیشه برای ما زنده است و یاد و خاطرش زنده خواهد ماند؛ مجاهدت‌های وی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و همه می‌دانند که چقدر برای کشور زحمت کشیده است. ورزشی‌ها از بقیه جامعه دور نیستند و تلاش می‌کنند که در کنار سایر مردم، نام و خاطر سردار سلیمانی را زنده نگه دارند.

شمسایی: پرچم حاج قاسم به زمین نخواهد افتاد
وحید شمسایی در این مورد گفت: دشمنان ایران بدانند یاد و خاطره قاسم سلیمانی فراموش نخواهد شد و مسئولان نظام انتقام سختی از این حرکت تروریستی آنها خواهند گرفت. مردم امروز نشان دادند که عاشق نظام و کشورشان هستند و هرگز رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت. پرچم حاج قاسم به زمین نخواهد افتاد و راه این شهید ادامه خواهد یافت.

سعیدی: تشییع باشکوه در تاریخ خواهد ماند
کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز در این مورد گفت: سردار سلیمانی همیشه برای مردم ایران زنده است و من این ضایعه بزرگ را به جامعه ورزش تسلیت می گویم. سردار سلیمانی سال ها برای امنیت کشور زحمت کشیده است و وظیفه همه ورزشکاران ماست در این مراسم پرشکوه که در تاریخ بی سابقه خواهد ماند، شرکت کنند.

حضور بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
مهدی ترابی بازیکن تاثیرگذار تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران یکی از حاضران در این مراسم بود.

الیاسی: مردم ایران ثابت کردند پشت انقلاب هستند
عباس الیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور تبریز در این مورد گفت: وظیفه ام بود که در این مراسم شرکت کنم. آمریکا دست به یک جنایت بزرگ زد و امیدوارم که مسئولان کشور انتقام سخت از ترامپ را بگیرند. مردم نشان دادند که هوشیار هستند و از رهبر و انقلاب حمایت خواهند کرد. ورزشی ها هم جزوی از مردم هستند و باید کنار آحاد مردم باشیم.

حضور وزیر ورزش و معاونان
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز به همراه معاونانش در این مراسم حضور داشت. بسیاری از مسئولان و کارمندان وزارت ورزش هم در کنار سایر اقشار حضور داشتند.

شروین اسبقیان: پرچم سردار به زمین نخواهد افتاد
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: حاج قاسم سلیمانی همیشه در بین مردم ایران زنده است و هرگز فراموش نخواهد شد. حضور جامعه ورزش در این مراسم پرشکوه، مشخص می کند ورزشکاران همانند همه مردم به سردار سلیمانی عشق داشتند و می دانند او چه زحماتی برای امنیت کشور کشیده است. بنابراین وظیفه خود می دانستند که در این مراسم حضور پیدا کنند و ولایتمداری خود را ثابت کنند. آمریکا مطمئن باشد پرچمی که در دست سردار سلیمانی بود، بر زمین نمی افتد. به طور حتم مسئولان کشور ما انتقام سختی از آمریکا خواهند گرفت و آمریکا تازه متوجه می شود که چه اشتباه بزرگی انجام داده است.

عبدالحمید احمدی: جامعه ورزش مدیون سردار سلیمانی است
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش نیز در این مورد گفت: این مراسم پس از تشییع پیکر مطهر حضرت امام خمینی(ره) بی سابقه ترین مراسم بود. مردم نشان دادند به نظام و کشورشان اعتقاد دارند. جامعه ورزش خودش را از این اتفاق ناگوار دور نمی دانست. اکثر ورزشی‌ها در این مراسم شرکت کردند. سردار سلیمانی یکی از بزرگ ترین مردان ایران بود که آمریکا سال ها در تلاش بود این کار را انجام دهد و او توانست تمام معادلات نظامی را به هم ریزد. جامعه ورزش خود را مدیون امثال سلیمانی می‌داند. امنیتی که داریم تا راحتی به استادیوم برویم و ورزشکاران افتخار کسب کنند یکی از دلایلش سردار سلیمانی بوده است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران