ثوری: صحبت از کسب 3 یا 4 سهمیه درست نیست/ لیگ بوکس سال آینده برگزار می‌شود

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ثوری: صحبت از کسب ۳ یا ۴ سهمیه درست نیست/ لیگ بوکس سال آینده برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون بوکس گفت: توضیحات‌مان را به وزارت ورزش و کمیته المپیک ارائه دادیم و اینکه برخی می‌گویند باید ۳ یا ۴ سهمیه کسب شود، درست نیست.

ثوری: صحبت از کسب 3 یا 4 سهمیه درست نیست/ لیگ بوکس سال آینده برگزار می‌شود – اخبار ورزشی –

حسین ثوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برنامه‌های فدراسیون بوکس تا پایان سال 98 اظهار داشت: برای بوکس حرفه‌ای و بوکس کارگری برنامه‌هایی را پیش‌بینی کردیم. همچنین جلساتی در خصوص برنامه‌های لیگ داریم، اما زمان برگزاری لیگ سال آینده خواهد بود. تمام برنامه‌ها را یک به یک پیش می‌بریم، اما قطعا مهمترین برنامه فدراسیون بوکس حضور قدرتمند در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک است.
وی افزود: طبق برنامه 23 دی‌ماه در مسابقات احمد کومرت ترکیه برگزار می‌شود که با ترکیب کامل در این رقابت‌ها حاضر می‌شویم و پس از آن هم تمرینات تا زمان حضور در مسابقات گزینشی المپیک در چین پیگیری می‌شود.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص مسیر کسب سهمیه المپیک گفت: در گذشته هم سهمیه‌ها به همین شکل بود اما چون در قالب سه مسابقه بود، زیاد به چشم نمی‌آمد. این دوره به دلیل اینکه تنها یک رویداد قاره‌ای و یک رویداد جهانی در پیش داریم، کار بسیار دشوار است. از 6 تیم برتر جهان 4 تیم آسیایی هستند و همین موضوع ثابت می‌کند که تا چه اندازه کار برای کسب سهمیه دشوار است.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در سطح اقیانوسیه و آسیا است و تیم‌های نیوزلند و استرالیا هم در چین حضور دارند. با تمام این تفاسیر و مسیر بسیار سختی که در پیش داریم از کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم و مطمئن هستم کادرفنی مجرب و کاربلد تیم ملی از این آزمون دشوار سربلند بیرون می‌آید.

ثوری با تاکید بر اینکه توجهی به حواشی نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در خصوص اینکه چند سهمیه المپیک کسب می‌کنیم، توضیحات خود را وزارت ورزش و کمیته المپیک ارائه دادیم و اینکه برخی می‌گویند باید 3 یا 4 سهمیه حتما کسب شود، درست نیست. بوکس ایران در دوره گذشته تنها یک سهمیه کسب کرد و اینکه چند سهمیه برای ما موفقیت محسوب می‌شود، مشخص است.

استکی: امیدوارم دوستان به دنبال تضعیف تیم ملی بوکس نباشند/ برای کسب هر 8 سهمیه تلاش می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران