فتنه 88 در فضای نخبگانی کشور تبیین شود

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

فتنه ۸۸ در فضای نخبگانی کشور تبیین شود

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف خواستار تبیین فتنه ۸۸ در فضای نخبگانی کشور شد.

فتنه 88 در فضای نخبگانی کشور تبیین شود – اخبار سیاسی –

سید محمدامین سپیده‌دم، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به حماسه 9 دی و فلسفه حضور مردم در ریشه‌کنی فتنه سال 88 اظهار داشت: مردم با حضور خودجوش و آگاهانه خود حماسه 9 دی را رقم زدند و کشور را از فتنه‌ای که توسط دشمن طرح ‌ریزی شده بود، نجات دادند.

وی یادآور شد: حضور هوشمندانه و با بصیرت مردم در عرصه‌ها و ایام مختلف نشان دهنده درک بالای آنها برای حمایت از انقلابی است که خودشان صاحب آن هستند و برای حفظ انقلاب خود جایی که احساس کردند باید به میدان آیند در صحنه حاضر شدند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه مردم سال 98 همان مردم سال 88 هستند، تصریح کرد: قاطبه مردم ایران با بصیرت بوده و اگر می‌بینیم در سال 98 گله و انتقادی دارند، برای این است که وعده‌ها و قول‌هایی شنیدند که عملی نشده است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه هنوز در فضای نخبگانی دچار ضعف تحلیل درباره فتنه 88 هستیم،گفت: نخبگان سیاسی و اندیشمندان ما باید بگویند تحلیلشان درباره فتنه 88 چیست. به نظر ضعفها و ابهاماتی در تحلیل فتنه 88 در فضای نخبگانی کشور وجود دارد که برای رفع آن نیازمند باز شدن فضای گفتمانی و تبیین مسائل کشور در آن ایام هستیم تا ابهاماتی که در فضای نخبگانی کشور وجود دارد، تبیین شود.

سپیده دم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: فتنه 88 در داخل کشور پیاده نظام داشت که نمی‌شود از آنها غافل شد. برخی گول خورده، برخی سکوت کردند و برخی هم کاملا به عنوان مزدور پای کار فتنه بودند که باید نسبت خود را با این افراد مشخص کنیم.

ناگفته‌های ضرغامی از فتنه 88| برخی افراد ضدانقلاب‌‌ از سوراخ‌هایشان بیرون خزیدند / حوادث 88 فتنه خواص بی‌بصیرت بود ‌‌+ فیلموزیر اسبق فرهنگ و ارشاد: درایت مقام معظم رهبری سبب خاموشی آتش فتنه 88 شدتحلیل سردار جوانی از فتنه 88 / چرا درب سفارتخانه‌ کشورهای اروپایی به روی فتنه‌گران باز شد؟

وی با انتقاد از حضور برخی عوامل فتنه 88 در برخی مناصب کشور گفت: در فتنه 88 برخی مسئولان و افراد نه تنها اقدامی برای خنثی‌سازی آن نکردند بلکه به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند که خوشبختانه به نتیجه نرسیدند اما متاسفانه با گذشت چند سال این افراد نه تنها از مناصبشان کنار گذاشته نشدند بلکه برخی از آنها برای انتخابات مجلس ثبت‌‌نام می‌کنند و حتی به عنوان وزیر از مجلس رای اعتماد گرفته و هنوز از مردم عذرخواهی نکردند.

وی اضافه کرد: این افراد در برخی دانشگاه‌ها نیز نفوذ کرده و منصب و پستهای بعضا حساس گرفتند که باید مورد بررسی و توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران