جشنواره داستان کوچک عاشورایی برگزار می‌شود

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

توسط کانون بانوی فرهنگ با همکاری سایت کاف

جشنواره داستان کوچک عاشورایی برگزار می‌شود

جشنواره داستان کوچک عاشورایی برگزار می‌شود

جشنواره داستان‌های کوچک عاشورایی «ده» توسط کانون بانوی فرهنگ با همکاری سایت کاف (کوچک نویسان ایران) برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا روز عاشورای امسال تعیین شده است.

مستانه درویش‌زاده به خبرنگار مهر گفت: جشنواره داستان‌های کوچک عاشورایی «ده» توسط کانون بانوی فرهنگ با همکاری سایت کاف (کوچک نویسان ایران) برگزار می‌شود.

وی افزود: نویسندگان تا نهم شهریور امسال ۱۳۹۹، همزمان با روز عاشورای حسینی مهلت دارند تا آثار خود را به نشانی الکترونیک جشنواره [email protected] بفرستند. هر نویسنده تا سه اثر را می‌تواند ارسال کند. هر اثر حداکثر در یک صفحه A4 و در قلم ۱۴ Bnazanin باید ارسال شود.

درویش زاده ادامه داد: به احتمال زیاد اختتامیه جشنواره و معرفی آثار برتر روز اربعین امسال باشد. ضمن آنکه اگر تعداد آثار استاندارد به حد کافی بود، کتاب مجموعه آثار این جشنواره نیز منتشر خواهد شد. روز اختتامیه سه نویسنده برگزیده معرفی و به هر نفر جوایزی اهدا خواهد شد.

«داستان کوچک» معادل فارسی داستان مینیمال و فلش فیکشن است که جمعی از فعالان این عرصه از جمله احسان عباسلو آن را پیشنهاد داده‌اند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *