حجت الاسلام شیرازی: انتقام خون سردار سلیمانی پایان عمر استکبار خواهد بود

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

حجت الاسلام شیرازی: انتقام خون سردار سلیمانی پایان عمر استکبار خواهد بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: اگر انتقام شهید حججی پایان داعش بود، انتقام سردار سلیمانی پایان عمر استکبار خواهد بود.

حجت الاسلام شیرازی: انتقام خون سردار سلیمانی پایان عمر استکبار خواهد بود – اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، امشب در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه که در مسجد جامع قلهک برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی حادثه سختی برای ملت ایران و همرزمان ایشان و امام خامنه ای بود.

وی افزود: سردار سلیمانی پیش از انقلاب سرباز امام بود و از همان اوایل دفاع مقدس در جبهه حضور داشت و در عملیات فتح المبین فرمانده تیپ شد و در اواخر جنگ نیز فرماندهی سپاه صاحب الزمان را برعهده گرفت.

شیرازی ادامه داد: هرچه درجات دنیایی ایشان بالاتر می رفت در مسیر الهی محکم تر می ایستاد. سردار سلیمانی عاشق جهاد با دشمنان دین بود و از هیچ کس غیر از خدا نمی ترسید. سردار سلیمانی فرمانده از راه دور نبود و در هر میدانی فرمانده پیشگام بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تصریح کرد: این بار اول نبود که آمریکایی ها از حضور او خبر داشتند. در لبنان، سوریه های و افغانستان از حضور او خبر داشتند و بارها تا مرز شهادت رفت.

وی عنوان کرد: در جنگ 33 روزه 40 روز در لبنان بود و دشمن نتوانست او را شهید کند. سفرهایی که وی به سوریه و عراق داشت بعضا 15 روز طول می کشید. شهید حسین پور جعفری که همراه سردار سلیمانی به شهادت رسید نقل می کرد که وی در این سفرها شاید 15 ساعت هم نمی خوابید.

شیرازی با بیان اینکه دشمن او را مانع نفوذ خود در منطقه می دانست، گفت: حتی یکبار آمریکایی ها پیام دادند که از محل حضور تو اطلاع داریم اما ذره ای در اراده سردار سلیمانی خلل ایجاد نشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه مطرح کرد: با همه مشغله ای که داشت از مطالعه غافل نبود. دو سه روز قبل وقتی داشت به آخرین سفر خود می رفت لیستی از کتاب‌ها را به یکی از دوستان داد تا برایش فراهم کنند.

وی با اشاره به علاقه مردم به سردار سلیمانی ادامه داد: با همه مشغله ای که در نیروی قدس داشت از سرکشی به خانواده های شهدا غافل نمی شد و ارتباط خوبی با فرزندان شهدا داشت. همواره ذکر صلوات بر لب داشت و این را به فرماندهان نیرو هم سفارش می کرد.

شیرازی اظهار داشت: سردار سلیمانی حتی یک ریال هم حق ماموریت نگرفت و زندگی بسیار ساده ای داشت. گاهی می گفت من در خرج زندگی خانواده ام می مانم. اخیرا بنا بود فرزندش را داماد کند. می خواست خدمت رهبر انقلاب برود تا اگر قبول کنند عقد فرزندشان را بخوانند. ایشان به من می گفت پول خرید ازدواج برای فرزندش را نداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: سردار سلیمانی عاشق رهبر انقلاب بودند و من بارها شاهد بودم که رهبر انقلاب بازوی شهید سلیمانی را بوسیدند. دشمنان بدانند شهید سلیمانی این حادثه داغی بود بر دل ملت ایران اما نیازی به انتقام ملت ایران نیست بلکه مردم جبهه مقاومت انتقام سردار سلیمانی را خواهند گرفت. آمریکا بداند کار اشتباهی کرد و جبهه مقاومت آنها را پشیمان خواهد کرد. انتقام سردار سلیمانی از انتقام شهید حججی سخت تر است. اگر انتقام شهید حججی پایان داعش بود انتقام سردار سلیمانی پایان عمر استکبار خواهد بود.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها با محبوب ملت ایران وارد جنگ شدند واین موضوع انتقام سختی در پی دارد.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران