حضور سفیر انگلیس در تجمعات تهران تصادفی نیست

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

حسینی‌شاهرودی در گفتگو با مهر:

حضور سفیر انگلیس در تجمعات تهران تصادفی نیست

حضور سفیر انگلیس در تجمعات تهران تصادفی نیست

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه حضور سفیر انگلیس در تجمعات تهران تصادفی نیست، گفت: نمایندگان مجلس خواستار اخراج سفیر انگلیس از کشورمان هستند.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به حضور سفیر انگلیس در برخی از تجمعات غیر قانونی گفت: پس از اعلام خبر علت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی عده‌ای جلوی دانشگاه‌ها تجمع و اعتراض کردند و سوال ما این است که چه اتفاقی می‌افتد که سفیر انگلیس هم در آنجا حاضر می‌شود و شخصاً اقدام به تهیه عکس و فیلم می‌کند؟

وی افزود: قطعاً این اتفاق تصادفی نیست و باید بررسی های دقیق تری انجام شود و نقش انگلیس، آمریکا و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی در ایجاد تجمعات غیرقانونی روشن شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت امور خارجه در واکنش به این اقدام سفیر انگلیس باید اقدامات دیپلماتیک خودش را انجام دهد و علت حضور وی در محلی که برخی از معاندان نظام حضور داشتند، مشخص شود.

حسینی شاهرودی با تأکید بر اینکه دولت انگلیس باید پاسخگوی این اقدام سفیرش باشد، گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار اخراج سفیر انگلیس از کشورمان هستند و لازم است این اقدام عملیاتی شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران