حوزه هنری برای ثبت فصل درخشان مقاومت ایران اعلام آمادگی کرد

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

در نامه مومنی‌شریف به سردار حاجی‌زاده؛

حوزه هنری برای ثبت فصل درخشان مقاومت ایران اعلام آمادگی کرد

حوزه هنری برای ثبت فصل درخشان مقاومت ایران اعلام آمادگی کرد

رئیس حوزه هنری در نامه‌ای به سردار حاجی‌زاده آمادگی حوزه هنری را برای ثبت، ضبط و تصویرگری فصل درخشان مقاومت ایران اسلامی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، با نگارش نامه‌ای به سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجاهدت‌های وی در آسمان و زمین را، الهام بخش مجاهدت‌های هنرمندان حق‌طلب عالم دانست و آمادگی حوزه هنری انقلاب اسلامی و جمعی کثیری از هنرمندان بزرگ کشور را برای ثبت، ضبط و تصویرگری فصل درخشان مقاومت ایران اسلامی اعلام کرد.

مشروح متن این‌نامه به این‌ترتیب است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

هم‌رزم سیدالشهدای مقاومت، سردار پرافتخار سپاه اسلام، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده سرافراز نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام و احترام

تاریخ حماسی ایران، تنها تاریخ اسطوره‌های دست‌نیافتنی نیست که در زمانه‌ای یا افسانه‌ای کهن، نماد سلحشوری این مرز و بوم بوده‌اند؛ چرا که فصل زرین انقلاب اسلامی سرشار است از دلیری‌های جوانمردان رشید و سرداران شهیدی چون سلیمانی‌ها و تهرانی‌مقدم‌ها.

در بزنگاه تاریخی اخیر و در مقابله با جنایت بزرگ آمریکا در به شهادت رساندن مالک اشتر ولایت و سردار آسمانی مقاومت، سپاهیان تاریخ‌ساز ما، با در هم کوبیدن هیمنه شیطان بزرگ حماسه‌ای آفریدند که بی‌شک تاریخ مقاومت و تاریخ دنیا را به دو برهه قبل و بعد از خود تقسیم می‌کند. این حماسه سترگ، تنها فرازی از خط پرافتخار ایستادگی و سلحشوری ایثارگرانی همچون جناب‌عالی و همکاران گمنام‌تان در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

همواره شاگردان مکتب امام خمینی کبیر، و پیروان راستین راه عاشورای حسینی، مسیر تاریخ را عوض کرده‌اند و سرنوشت دنیا را بازنوشته‌اند و تاریخ آینده را نیز همانان خواهند نوشت. تاریخی که خط سرخ عاشورا را تا دروازه سبز ظهور، امتداد خواهد داد و شهیدان عزیز ما را همراه با امام موعودمان بازخواهد آورد.

اینجانب به نمایندگی از هنرمندان حوزه هنری که همواره افتخار روایت حماسه‌ها و شکوهمندی‌های ایران عزیز در نبرد با استکبار را داشته‌اند و آن را در آیینه هنر خود به‌خوبی بازنمایی کرده‌اند، آمادگی این نهاد انقلابی و میل و اشتیاق جمعی کثیر از هنرمندان بزرگ کشور را برای ثبت و ضبط و تصویرگری این فصل درخشان از مقاومت ایران اسلامی اعلام می‌کنم.

ضمن گرامیداشت یاد شهیدان عزیز سانحه هوایی اخیر و ابراز همدردی با خانواده محترم آنان، حوادث سال‌ها و ماه‌های اخیر نشان داد تاریخ پرحماسه مقاومت از دلاوری‌های «سپاه پرافتخار قدس» تا دشمن‌شکنی‌های «دفاع موشکی ایران» باید هنرمندانه نگاشته و مستند شود تا در بزنگاه‌های تاریخی آینده، همچون مشعلی، راهنمای آیندگان بوده و هویت و کیان ایران اسلامی را گواه و حافظ باشد.

نوای بیدارگر و قدسی سید شهیدان اهل قلم و خون پاک صدها هنرمند فرزانه در جبهه‌های عشق و شهادت و شرف و عزت، در روزگار تهاجم بیگانگان بر این مرز و بوم گواهی روشن بر این است که هنرمندان باشرف و هوشیار ایرانی در هنگامه نبرد، دوشادوش رزمندگان و حافظان نوامیس ملی و دینی این بوم کهن و ستایشگر ستارگان حقیقی انسانیت و شرافت هستند؛ هنرمندانی که در امتحان‌ها، آرمان‌های این مردم عزیز و امینت آنان را به خوشایند بدخواهان و کینه‌توزان این دیار، نمی‌فروشند و هنر را ابزار کینه‌پراکنی و کیسه‌دوزی نمی‌انگارند. هنرمندان انقلاب اسلامی، هنرشان را با خون مطهر شهیدانی چون سردار سلیمانی صفا می‌دهند و در ادای دین به شما سلحشوران، در سنگر فرهنگ به مجاهده برمی‌خیزند و در گردنه‌های سخت از میدان نمی‌گریزند.

سردار رشید سپاه اسلام، مجاهدت‌های شما در آسمان و زمین، الهام بخش مجاهدت‌های هنرمندان حق‌طلب عالم خواهد بود. دعاگو و چشم انتظار فتوحات پی در پی شما و سپاهیان سرافراز اسلام تا فتح نهایی خواهیم بود.

محسن مومنی‌شریف، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی»

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران