دواران سومین جشنواره عکس «هشت» معرفی شدند

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

دواران سومین جشنواره عکس «هشت» معرفی شدند

اسامی داوران سومین جشنواره سراسری عکس «هشت» در فاصله سه هفته مانده به پایان مهلت ارسال آثار به این رویداد هنری اعلام شد.

دواران سومین جشنواره عکس «هشت» معرفی شدند – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی جشنواره عکس «هشت»، مسعود زنده‌روح کرمانی، محمود مروتی و کیارنگ علایی، داوری آثار سومین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» را بر عهده خواهند داشت.

جلوه‌های نشاط و شادی در تمام زوایای زندگی ایرانی اسلامی محور اصلی سومین دوره جشنواره عکس «هشت» است؛ این محور با توجه به این فرمایش امام رضا(ع) انتخاب شده است: "پس از واجبات، کاری بهتر از ایجاد خوشحالی برای مؤمن نزد خداوند نیست." جلوه‌های شادی در حرم مطهر رضوی و سایر بقاع متبرکه نیز بخش ویژه سومین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» را تشکیل می‌دهد.

در بخش اصلی جشنواره علاوه بر اعطای تندیس و لوح افتخار، به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ 40، 25 و 15 میلیون ریال اهدا می‌شود؛ جایزه نقدی عکاس برگزیده بخش ویژه نیز 40 میلیون ریال است.

جشنواره عکس‌های موبایلی «هشت» طی دوره‌های قبلی با استقبال شایسته هنرمندانی از 90 شهر ایران همراه بود و در مجموع 2 هزار و 36 عکاس هنرمند با بیش از 20 هزار عکس در این رویداد شرکت کردند؛ همچنین کتاب‌های دو دوره نخست جشنواره که 150 عکس برگزیده را شامل می‌شود، در تیراژ هزار نسخه چاپ شد و در اختیار برگزیدگان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی قرار گرفت.

آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره سراسری، 30 دی‌ماه سال جاری است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره عکس «هشت» می‌توانند به نشانی https://royayebehesht.ir مراجعه کنند. تلفن دبیرخانه به شماره 66941061 نیز پاسخگوی پرسش‌های احتمالی شرکت‌کنندگان است.

نقاشی قهوه‌خانه‌ای را به سمت واقع گرایی هل داده‌ایم!/ «محمد مدبر» راه را اشتباه رفتپوسترهای جدید سالروز «9 دی» منتشر شدموشن‌گرافیک جدید خانه طراحان به مناسبت سالروز حماسه "9 دی" + فیلم

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران