درباره سردار شهید قاسم سلیمانی چه کتاب‌هایی نوشته شده است

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

درباره سردار شهید قاسم سلیمانی چه کتاب‌هایی نوشته شده است

 درباره سردار شهید قاسم سلیمانی چه کتاب‌هایی نوشته شده است

کتاب‌های منتشره درباره شهید سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب‌های زیادی درباره «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در پی حمله بالگردهای آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسید نوشته شده که دلاوری‌های او در جبهه‌های نبرد را توصیف می‌کنند. دلاوری‌های او در جبهه‌های نبرد زبانزد خاص و عام بوده است. از این رو کتاب‌های زیادی درباره سردار نوشته شده که در ادامه به تعدادی از آنها پرداخته شده است.

مجموعه خاطرات سردار سلیمانی از دوران دفاع مقدس «روزی روزگاری» نام دارد که کتاب اول با عنوان «هجوم به تهاجم» خاطرات بهمن سال ۱۳۶۰ تا اردیبهشت سال ۱۳۶۱ را از زبان فرمانده وقت لشکر ۴۱ ثارالله (ع) روایت می‌کند.

کتاب دوم با عنوان «نبرد سید جابر» روایتگر خاطرات این سردار دلاور اسلام از اردیبهشت تا تیر ماه سال ۱۳۶۱ است. این کتاب‌ها توسط نویسنده کرمانی کتب دفاع مقدس، عباس میرزایی جمع‌آوری شده و به همت مؤسسه انتشارات یا زهرا (س) منتشر شد.

کتاب «حاج قاسم» هم از مجموعه «یاران ناب» از سوی نشر یا زهرا (س) منتشر شده بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

در قسمت ابتدایی این کتاب یک زندگینامه خودنوشت از سردار سلیمانی وجود دارد که به بخشی از فعالیت‌های او در دوران ابتدایی جنگ اشاره می‌کند. اما در بخش‌های دیگر این کتاب بیشتر از سخنرانی‌ها و خاطرات سردار که مرتبط با سه عملیات بزرگ والفجر ۸، کربلای ۴ و کربلای ۵ استفاده شده است تا از دل این سخنرانی‌ها، خاطراتی را از سردار سلیمانی و سایر همرزمانش نقل کند و به این وسیله شخصیت او را به مخاطب این کتاب معرفی کند.

همچنین به تازگی ایران صدا کتاب گویای حاج قاسم را با موضوع بیان خاطرات شهید سپهبد سردار سلیمانی به قلم علی اکبری مزد آبادی تهیه و تولید کرده است.

کتاب‌های دیگری نیز با عنوان «سربازان سردار»، «توافق سلیمانی پوتین» و «الجنرال قاسم سلیمانی» درباره حاج قاسم سلیمانی منتشر شده است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران