سؤال علی نصیریان از مسئولین آمریکا: اگر ما تروریستیم پس نام کار شما چیست؟

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سؤال علی نصیریان از مسئولین آمریکا: اگر ما تروریستیم پس نام کار شما چیست؟

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در واکنش به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت که اقدام اخیر آمریکا در قبال شهادت سردار دلها کار کاملاً اشتباه و غلطی بود.

سؤال علی نصیریان از مسئولین آمریکا: اگر ما تروریستیم پس نام کار شما چیست؟ – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی واکنش نشان داد و گفت: اقدام اخیر آمریکا در قبال شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی کار کاملاً اشتباه و غلطی بود، من تعجب می‌کنم که دولت آمریکا چطور به خود اجازه چنین عمل زشتی را داده است.

وی افزود: اقدام نابخردانه دولت آمریکا برای تمامی مردم منطقه تبعات بسیار جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت، در این اقدام تنها مردم ایران ضربه نخورده‌اند بلکه مردم آمریکا نیز از این عمل لطمات جبران ناپذیری را تحمل خواهند کرد.

بازیگر سریال "میوه ممنوعه" با نقد عملکرد سازمان ملل نسبت به شهادت سردار سلیمانی گفت: من متوجه نمی‌شوم که واقعاً سازمان ملل چه کاره است، چرا در قبال این اتفاق هیچ واکنش درستی نشان نمی‌دهد؟ سازمان ملل به نحوی برخورد می‌کند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است، همین سکوت سازمان ملل نشان می‌دهد که هیچ کاره است.

علی نصیریان اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی، سردار بزرگ سپاه بود و مسئول امنیت یک کشور بوده است، چطور می‌شود که آمریکا به خودش اجازه به شهادت رساندن چنین شخصیت والایی را می‌دهد.

عواقب جنایت ترور سردار به روایت شبکه خارجی تلویزیونهنرمندان با "سردار" عهد بستند/ ویژگی‌هایی از "حاج قاسم" که دلها را ربودواکنش هنرمندان به شهادت سردار سلیمانی + تصاویرتداوم واکنش هنرمندان به ترور شهید سلیمانی + تصاویر

بازیگر سریال "هزار دستان" خاطرنشان کرد: آمریکا کشور ما و بسیاری از کشورهای دیگر را متهم به تروریست بودن می‌کند، سؤال من این است اگر ما تروریستیم پس کاری که شما کردید اسمش چیست؟ من از مسئولان آمریکایی می‌‎پرسم که معنی ترور چیست، مگر ترور کار فجیعی نیست که خود شما انجام داده‌اید؟ چطور آمریکا همه را محکوم به ترور می‌کند در صورتی که خودش شنیع‌ترین نوع ترورها را انجام می‌دهد؟

این پیام را روابط عمومی رسانه‌ملی در پایگاه اطلاع‌رسانی صداوسیما منتشر کرده است.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران