درخواست انجمن مهندسی دریایی ایران برای برگزاری مجمع عمومی

اقتصادی
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

درخواست انجمن مهندسی دریایی ایران برای برگزاری مجمع عمومی

برخی از اعضای هیئت مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران در نامه‌ای به وزارت علوم خواستار برگزاری مجمع عمومی قانونی در اسرع وقت شدند.

درخواست انجمن مهندسی دریایی ایران برای برگزاری مجمع عمومی – اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در بخشی از نامه اعضای سابق هیئت مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران خطاب به معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمده است؛

«با توجه به مشکلات و وضعیت موجود تنها راه برون‌رفت و حل کلیه مسائل برگزاری مجمع عمومی قانونی در اسرع وقت است… پیشنهاد می‌شود یک کمیته سه نفره از اعضای کمیسیون پرونده اعضای موجود را بررسی و درخواست‌های عضویت جدید را نیز در یک بازه زمانی مناسب ارزیابی و دبیرخانه انجمن را در این‌باره و همچنین برگزاری مجمع مدیریت کند.

با توجه به موارد فوق کمیته مورد نظر کمیسیون می‌توانند زمان، مکان مجمع را مشخص و نظارت لازم نیز صورت دهند…. مسلما برگزاری مجمع و دوره آینده هیئت مدیره انجمن نیازمند آرامش و جلوگیری از اختلافات گذشته است و اینجانبان آمادگی داریم در مجمع حضور نیافته، کاندیدا نشده و در دوره آتی هیئت مدیره نیز هیچگونه مسئولیتی را نپذیریم. طبیعتا انتظار می‌رود افراد دیگری که درطی سه سال گذشته طرف اختلافات و مشکلات بوده‌اند نیز مشمول این امر شوند.

بدیهی است با ابلاغ موارد فوق‌الذکر و برنامه‌ریزی برای انجام مجمع قانونی، هیئت مدیره انجمن آمادگی دارد از شکایت‌های مطرح در مراجع مختلف صرفه‌نظر کرده و پیگیری های خود را رسما ملغی کند.

انتظار می‌رود همزمان با اقدام هیئت مدیره انجمن، سایر اشخصا حقیقی یا حقوقی نیز در صورت وجود شکایت به چنین امر مهمی متعهد و مبادرت ورزند.»

کلاف سردرگم ریاست بر انجمن مهندسی دریایی؛ سیف: من رئیسماختلاف در جامعه دریایی؛ پیشنهاد دبیری همایش بیستم به رئیس قبلی انجمن مهندسی دریایینامه سرگشاده انجمن مهندسی دریایی به رئیس‌جمهوری

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع