درخواست ۱۳ناشر خارجی برای چاپ کتاب درباره سردار سلیمانی

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

جعفری اقدم مطرح کرد؛

درخواست ۱۳ناشر خارجی برای چاپ کتاب درباره سردار سلیمانی

درخواست ۱۳ناشر خارجی برای چاپ کتاب درباره سردار سلیمانی

مدیر انتشارات و آژانس ادبی پل گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها، تاکنون ناشرانی از ۱۳ کشور خواسته‌اند اثری را درمورد وی برای ترجمه معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید جعفری اقدم مدیر انتشارات و آژانس ادبی پل در گفتگو با برنامه رادیویی تقاطع فرهنگ که از شبکه رادیویی فرهنگ پخش شد، گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی که خبر آن به خبرِ یک جهان تبدیل شد، تعدادی از ناشران و آژانس‌های ادبی دنیا که با ما در ارتباط هستند، از ما پرسیدند آیا اثری در ایران هست که ایشان را به‌صورت کامل معرفی کند؟

وی افزود: تاکنون ناشرانی از ۱۳ کشور از جمله ترکیه، مصر، الجزایر، آذربایجان، صربستان، انگلیس، آمریکا، سوریه، لبنان، قزاقستان، گرجستان، ایتالیا و فرانسه از ما خواسته‌اند کتابی به آنها در مورد معرفی کنیم که درباره شهید سلیمانی باشد که آنها بتوانند این کتاب را ترجمه کنند. اما متاسفانه در حال حاضر کتاب جامعی در مورد سردار سلیمانی که حق مطلب را ادا کند، وجود ندارد.

مدیر انتشارات پل با بیان اینکه تعدادی از ناشران در حال حاضر درصد تالیف کتاب‌هایی در مورد سردار سلیمانی هستند، گفت: ما به‌دنبال اثری پژوهشی و مستند هستیم تا بتوانیم این کتاب را به ناشران دیگر کشورها معرفی کنیم؛ کتابی که بتواند شخصیت و اقدامات سردارسلیمانی را به‌طور جامع و کامل برای افکار عمومی جهان تبیین کند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران