دولت موضوع برخورد "روحانی" با وزیر کشور را تکذیب کرد

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

دولت موضوع برخورد "روحانی" با وزیر کشور را تکذیب کرد

دفتر سخنگوی دولت شایعات مربوط به برخورد رئیس جمهور با وزیر کشور در ارتباط با مسائل پیرامون جمعیت هلال احمر را کذب محض عنوان کرد.

دولت موضوع برخورد "روحانی" با وزیر کشور را تکذیب کرد – اخبار سیاسی –

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، دفتر سخنگوی دولت با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب شایعات و دروغ پردازی‌های مربوط به برخورد رئیس جمهوری با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درخصوص مسائل پیرامون جمعیت هلال احمر، از مدعی‌العموم خواست، موضوع انتشار این گونه شایعات و اخبار دروغ که با نیات غیراخلاقی و مخرب به دنبال تضعیف نهاد دولت و ایجاد ناامیدی در جامعه هستند، را مورد پیگیری قرار دهد.

روحانی فرا رسیدن سال نو میلادی را تبریک گفت4 اقرار روحانی در یک سخنرانی

روز گذشته در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شایعاتی مبنی بر برخورد تند لفظی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص انتصاب سرپرست جدید جمعیت هلال احمر کشور منتشر شد.

در شرایطی که رسانه‌های خارجی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و شکاف در جامعه هستند و کشور برای عبور از این شرایط نیازمند وحدت و انسجام داخلی است، برخی رسانه‌ها و جریانات با انتشار چنین شایعاتی عملا در مسیر واگرایی و ایجاد شکاف در کشور گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران