پیام تبریک جهانگیری به مناسبت آغاز سال نو میلادی

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

پیام تبریک جهانگیری به مناسبت آغاز سال نو میلادی

معاون اول رئیس جمهور فرارسیدن سال نو میلادی را به همتایان خود در کشورهای مسیحی تبریک گفت.

پیام تبریک جهانگیری به مناسبت آغاز سال نو میلادی – اخبار سیاسی –

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه به همتایان خود در کشور‌های مسیحی، آغاز سال 2020 میلادی را به آنان و مردم کشورشان تبریک گفت.

روحانی: مانور دریایی "ایران، روسیه و چین" برای آمریکایی‌ها ‌قابل تحمل نیست / علاقمند‌م ‌تمام مذاکرات ‌یک روزی منتشر شود‌روحانی:عده‌ای به ما می‌گویند چرا به وعده‌هایتان عمل نمی‌کنید؟/ آن وعده‌ها در شرایط صلح بودروحانی: دشمنان راهی جز تسلیم در برابر اراده ملت ایران ندارند/ مردم خود را برای انتخابات پرشور آماده کنندجهانگیری: فرهنگستان‌ها در رفع چالش‌های اصلی کشور مشارکت جدی داشته باشند

جهانگیری در بخشی از این پیام‌ها، ابراز امیدواری کرد در سال نو میلادی، در سایه مساعی مشترک، شاهد تقویت همکاری‌های دوجانبه و بین المللی در تمامی عرصه‌ها باشیم و به دور از یکجانبه‌گرایی و تحمیل عقاید و افکار و با همدلی و هم‌افزایی، در راه گسترش صلح و مهرورزی گام برداریم و رفاه و شکوفایی را برای ملت‌هایمان به ارمغان آوریم.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران